Het is nu za okt 31, 2020 3:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6029 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 302  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#5861  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 1:19 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Altijd maar die onwetendheid proberen als argument. Wat is dat toch?
:snooty:

Trump’s 2nd Term Agenda
Create 10 million jobs. Ja, ok. Hoe dan?
Erridicate COVID. Ja, ok. Had je daar het afgelopen half jaar niet alvast een beginnetje mee kunnen maken in plaats van het volledig op zijn beloop laten gaan en er nu weer een stevige opleving is. Hoe kan iemand deze 'belofte' geloven? Dat vaccin is er niet eind dit jaar, en al helemaal niet in de hoeveelheden die genoeg zijn om grote delen van de bevolking te vaccineren.
Nou ja, enz enz enz, allemaal losse en loze flodders.

Aaah ... je bedoelt verkiezingsprogramma's die miljarden lastenverlichting beloven aan burgers, dat keurig onderbouwen en laten doorrekenen door het CPB, maar die in de formatie als sneeuw voor de zon verdwijnen, en tijdens de kabinetsperiode honderden miljarden aan nieuwe lasten erbij?

Doe mij maar 'Create 10 million jobs'. Heb ik wat meer aan.
:)

Profiel  

Bericht nummer:#5862  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 1:24 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Altijd maar die onwetendheid proberen als argument. Wat is dat toch?

Trump’s 2nd Term Agenda
Create 10 million jobs. Ja, ok. Hoe dan?
Erridicate COVID. Ja, ok. Had je daar het afgelopen half jaar niet alvast een beginnetje mee kunnen maken in plaats van het volledig op zijn beloop laten gaan en er nu weer een stevige opleving is. Hoe kan iemand deze 'belofte' geloven? Dat vaccin is er niet eind dit jaar, en al helemaal niet in de hoeveelheden die genoeg zijn om grote delen van de bevolking te vaccineren.
Nou ja, enz enz enz, allemaal losse en loze flodders.

Aaah ... je bedoelt verkiezingsprogramma's die miljarden lastenverlichting beloven aan burgers, dat keurig onderbouwen en laten doorrekenen door het CPB, maar die in de formatie als sneeuw voor de zon verdwijnen, en tijdens de kabinetsperiode honderden miljarden aan nieuwe lasten erbij?

Doe mij maar 'Create 10 million jobs'. Heb ik wat meer aan.
:)

Whataboutism.

Profiel  

Bericht nummer:#5863  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 1:24 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Als ik Trump zie opereren kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij onder invloed van harddrugs is.
Dat is datgene dat hij meende Biden te kunnen verwijten.
Maar dat doen boeven heel vaak. Een ander beschuldigen van zaken die ze zelf aanwenden.
Dat is voor de onnozele burger niet meteen te doorgronden.

Dat programma van Trump ziet er indrukwekkend uit.
Hij had ook al zo'n uitgesproken soort programma in 2016.
Daar is niet zo heel veel van terecht gekomen.
Ik heb dan ook mijn twijfels bij de realisatie.

Sentimenten, en weer die onwetendheid als argument.

Promises Kept

Ik zie graag wat Biden gepresteerd heeft in 47 jaar Washington.
Ik heb die vraag hier gesteld, maar niemand die dat hier lijkt te weten.

Profiel  

Bericht nummer:#5864  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 2:03 pm 
lid

Ik dacht niet dat Biden al eens president is geweest.

Profiel  

Bericht nummer:#5865  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 2:30 pm 
lid

Laten we maar eens wat prominente punten opsommen die Trump niet gerealiseerd heeft:
Hij zou een muur bouwen over de hele lengte van de grens met Mexico.
Deze muur zou betaald gaan worden door Mexico.
Hij zou de Obama-care afschaffen.
Hij zou voor de miskende populatie voor werk gaan zorgen.
etc.

Verder heeft hij nog wel een aantal andere zaken op zijn conto staan die bepaald niet erg gunstig zijn:
Het bleek meteen al dat hij verstrengelde belangen met het Russische regime had, ondanks hevige ontkenningen van zijn zijde.
Mede hierdoor kwam er een vertrouwensbreuk met democratische westerse partners.
Hij ging met de Chinezen een handelsoorlog aan. Deze had/heeft tot gevolg dat de ontwikkeling van de hele wereldeconomie in het slop raakt.
Hij verbrak eenzijdig en zonder noodzaak allerlei internationale overeenkomsten en lidmaatschappen die eenvoudig noodzakelijkzijn om diverse zaken goed en grondig te organiseren.
Het zorgt er voor dat Amerika steeds meer geïsoleerd raakt en beslist niet 'Great again' is, maar een ondermaats provinciaals landje is geworden.
Door de belabberde aanpak van het coronavirus zijn er veel meer doden in de VS te betreuren dan nodig was.
Verder raakte de economie meer in het slop dan nodig was.
Ontstond er een gigantische werkloosheid, veel meer dan nodig was.
etc.

Profiel  

Bericht nummer:#5866  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 2:39 pm 
lid

baedeker schreef:
Ik zie graag wat Biden gepresteerd heeft in 47 jaar Washington.
Ik heb die vraag hier gesteld, maar niemand die dat hier lijkt te weten.

Daar gaan deze verkiezingen niet over. Trump wil worden herkozen na 4 jaar Trump. De vraag is niet, wat de opponent heeft gepresteerd, de vraag is wat Trump zelf heeft gepresteerd. Biden is niet de president, dat is Trump.

Profiel  

Bericht nummer:#5867  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 3:16 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Whataboutism.

Nee, ik geef gewoon aan waarom 'wat' belangrijker is dan 'hoe'. De illustratie is dan weer die van een corrupt cultuurtje, waar ik je gek genoeg nauwelijks over hoor, waar de 'hoe' er oppie toppie bij staat, maar de 'wat' niet uit de startblokken komt. Gelukkig is dat bij Trump beter.

Profiel  

Bericht nummer:#5868  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 3:29 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Ik dacht niet dat Biden al eens president is geweest.

Niemand die dat beweert. Maar na 47 jaar in Washington moet je toch wel iets kunnen noemen. Ik weet zelf vrij makkelijk drie pikzwarte bladzijden op te halen. Maar goed, als je helemaal niks weet, en Einstein ook niet, en Lancelot ook niet, en Enzo501 ook niet, en Lumiere ook niet, dan is dat ook weer duidelijk. Dan zal Biden ook wel alleen die slechte dingen gedaan hebben. Geen wonder al die geheimschrijverij en dat duiken.

Einstein schreef:
Daar gaan deze verkiezingen niet over. Trump wil worden herkozen na 4 jaar Trump. De vraag is niet, wat de opponent heeft gepresteerd, de vraag is wat Trump zelf heeft gepresteerd. Biden is niet de president, dat is Trump.

Ja, stom idee natuurlijk, om naar beide kandidaten te kijken.
Daar gaan verkiezingen helemaal niet over.
Het leven De verkiezingsstrijd gaat er alleen maar om zoveel mogelijk modder gooien naar Trump.
En als Biden puppies levend kookt en opeet, dan wil nie-mand dat weten.

:lol:

Profiel  

Bericht nummer:#5869  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 3:56 pm 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:

Het leven De verkiezingsstrijd gaat er alleen maar om zoveel mogelijk modder gooien naar Trump.

Hehe het kwartje valt. Deze verkiezingen gaan over Donald Trump, zijn gedrag en zijn wanbeleid. Of de aanhang daar nu zin in heeft, of niet. Trump heeft er zelf op aangestuurd.

Profiel  

Bericht nummer:#5870  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 5:05 pm 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:

Hehe het kwartje valt. Deze verkiezingen gaan over Donald Trump, zijn gedrag en zijn wanbeleid. Of de aanhang daar nu zin in heeft, of niet. Trump heeft er zelf op aangestuurd.

Kom kom Einstein. ACB is razend populair. Graham en Feinstein hebben geknuffeld. Facebook en Twitter hebben zichzelf laten zien als partijdige, manipulerende clubs, en dat kun je in een democratie niet gebruiken. De kiezer heeft recht op antwoord op al die vragen waar Biden voor duikt, anders is ie sowieso niet geschikt om president te worden. Dat is het risico met doofpotten en het afschermen van een zwakke kandidaat, dat de tegenpartij het moment kan kiezen om dat aan de kaak te stellen. Biden kan dat alleen zichzelf verwijten.

Profiel  

Bericht nummer:#5871  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 5:38 pm 
lid

Heeee ... maar dat Joe zich tegen het Oekraïense OM aan bemoeide, dat kon toch helemaal niets te maken met een mogelijke vervolging van Burisma?
Burisma zag dat zelf toch kennelijk anders, gezien deze email aan Hunter:

On Nov. 2, 2015, at 4:36 p.m., a Burisma executive called Vadym Pozharskyi emailed Hunter Biden and his business partner, Devon Archer. The purpose of the email, Pozharskyi explains, is to "be on the same page re our final goals ... including, but not limited to: a concrete course of actions."
So what did Burisma want, exactly? Well, good PR, for starters. Pozharskyi wanted "high-ranking US [sic] officials" to express their "positive opinion" of Burisma, and then he wanted the administration to act on Burisma's behalf.
"The scope of work should also include organization of a visit of a number of widely recognized and influential current and/or former US [sic] policy-makers to Ukraine in November, aiming to conduct meetings with and bring positive signal/message and support" to Burisma.
The goal, Pozharskyi explained, was to "close down for [sic] any cases/pursuits" against the head of Burisma in Ukraine.

:eek:
En nog steeds betwist de Biden campagne niet dat de emails echt zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#5872  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 6:44 pm 
lid

*Gaap* Complottheorie nummer zoveel van Trump's deplorables.

Kan op dezelfde stapel als 'Obamagate' en 'Lock her up' :bye:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#5873  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 7:40 pm 
lid

Lumiere schreef:
*Gaap* Complottheorie nummer zoveel van Trump's deplorables.

Kan op dezelfde stapel als 'Obamagate' en 'Lock her up' :bye:

Tsja, en dan de andere kant betichten van 'modder gooien'. Het hele leven van Trump is gebouwd op persoonlijke vetes en aanvallen, modder gooien en respectloos optreden richting iedereen met een andere mening. De enige vaardigheid die hij van medewerkers daarin verwacht is loyaliteit.

Profiel  

Bericht nummer:#5874  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 7:44 pm 
lid

Hoe zat het ook alweer met Shokin en Burisma?

The implication — which Trump, Giuliani, and their allies in the right-wing media have repeatedly floated — is that Joe Biden had Shokin fired to stymie a criminal investigation into Burisma Holdings, whose board Hunter Biden was on at the time.

However, as Business Insider reported last year, there's a significant issue with that theory. Government officials and Ukrainian anticorruption advocates said Shokin had hampered the investigation into Burisma long before Joe Biden even stepped into the picture, The Wall Street Journal reported.

In other words, Biden was doing the opposite of what Trump and Giuliani have implied: He was trying to oust a prosecutor who was slow-walking the investigation into Burisma, rather than actively targeting the company.

Western diplomats have also said Shokin effectively shut down one such investigation into Burisma's founder in the UK by refusing to cooperate with authorities. And Bloomberg reported that the Burisma investigation was largely dormant when Biden called for Shokin to be fired.

Gewoon weer een wanhoopspoging van de republikeinen dus :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#5875  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 7:56 pm 
lid

En ondertussen liegt Trump in de townhall van gisterenavond weer eens over Corona waarvan het verdwijnen 'around the corner' zou liggen (inmiddels al 7 maanden dezelfde leugen en de cijfers lopen weer stevig op), weigert hij de de complotkrankzinnigen van Qanon (allemaal Trumpstemmers natuurlijk) te veroordelen, liegt dat hij vecht voor DACA en verzekering voor mensen met pre-existing condition enz enz enz enz.
En nu waren de ratings van Biden ook al hoger.

Profiel  

Bericht nummer:#5876  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 8:20 pm 
lid

Ja het verschil tussen de beide townhall's was ook wel treffend, in de ene een normaal mens die normaal vragen beantwoord, in de andere Trump die... naja 'Trumpt'

Profiel  

Bericht nummer:#5877  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 9:40 pm 
lid

Laat ik duidelijk zijn:
Biden is zeker niet vlekkeloos en ook geen sprankelende jongeling.
Hij heeft zijn gebreken, dat is zeker waar.
Maar het is wel een fatsoenlijke politicus, die niet iedereen tegen elkaar opzet en uitspeelt, die het niet nodig heeft om andere mensen grof te beledigen, die aldus een fatsoenlijke politiek zal voeren en daarbij tevens oog heeft voor de noden van diegenen die het in de maatschappij niet zo goed vergaan is of getroffen hebben.
Hij heeft veel levenservaring en ook veel politieke en bestuurlijke ervaring.
Hij kan Amerika weer herenigen, iets waartoe Trump op uitzonderlijke wijze faalt.
Hij kan in staat worden geacht met het congres en tevens met de senaat goed samen te werken, wat de politieke samenstelling van deze democratische organen ook is.
Hij zal geen zaken opwerpen die totaal onrealistisch zijn, maar goed in het gehoor liggen van de eigen achterban, etc.
Ik neem aan dat de internationale verhoudingen weer recht getrokken zullen worden.
Ik denk niet dat er niets op het presidentschap van Biden aan te merken zal zijn, maar in verhouding met wat Trump er van gemaakt heeft zal het een hele verademing zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#5878  BerichtGeplaatst: za okt 17, 2020 3:46 pm 
lid

Een hoop blabla, en kwaaisteniet doet z'n gebedjes, maar nog niemand die één goed ding kan noemen over sleepy Joe z'n 47 jaar in Washington. Maakt mij niet uit hoor, maar zo wordt toch duidelijk wat voor zwakke kandidaat Biden is.

Afijn, wat zit er verder in het nieuws?

* Een voormalige partner van Hunter onthult vanuit de gevangenis dat Hunter en hijzelf in 2011 al een 'pay to play' opzet hadden, waarbij ze Chinese zakenlui en hoge beambten tegen forse betaling toegang verschaften tot regeringskringen in Washington. Meer emails ... smullen. Deze staat trouwens weer helemaal los van Burisma en de Oekraïene.

* We wisten al dat Biden bij de townhall niet zozeer een journalist tegenover zich had, maar een soort buddy die hem aan de hand meenam, en die het bijvoorbeeld presteerde om niet één vraag over Hunter te stellen. Nu blijkt dat tussen de 'vragenstellers' in het publiek ook nog een aantal mensen zat met links met de Dem partij. Die zullen vast niet op voorhand hun vragen aan sleepy Joe hebben doorgegeven. Toch? Vragen over de vragenstellers stelt het campagneteam trouwens niet op prijs, dus kom daar niet mee.

Het is allemaal reuze geheim.
:shht:

Profiel  

Bericht nummer:#5879  BerichtGeplaatst: za okt 17, 2020 4:34 pm 
lid

baedeker schreef:
Een hoop blabla, en kwaaisteniet doet z'n gebedjes, maar nog niemand die één goed ding kan noemen over sleepy Joe z'n 47 jaar in Washington. Maakt mij niet uit hoor, maar zo wordt toch duidelijk wat voor zwakke kandidaat Biden is.

Moet je nagaan wat voor zwakke kandidaat Trump dan wel niet is als er niets goeds te zeggen is over Biden

Neoliberalisme nader uitgelegd

Klimaatverandering nader uitgelegd

Profiel  

Bericht nummer:#5880  BerichtGeplaatst: za okt 17, 2020 7:03 pm 
lid

baedeker schreef:

Afijn, wat zit er verder in het nieuws?

* Een voormalige partner van Hunter onthult vanuit de gevangenis dat Hunter en hijzelf in 2011 al een 'pay to play' opzet hadden, waarbij ze Chinese zakenlui en hoge beambten tegen forse betaling toegang verschaften tot regeringskringen in Washington. Meer emails ... smullen. Deze staat trouwens weer helemaal los van Burisma en de Oekraïene.

* We wisten al dat Biden bij de townhall niet zozeer een journalist tegenover zich had, maar een soort buddy die hem aan de hand meenam, en die het bijvoorbeeld presteerde om niet één vraag over Hunter te stellen. Nu blijkt dat tussen de 'vragenstellers' in het publiek ook nog een aantal mensen zat met links met de Dem partij. Die zullen vast niet op voorhand hun vragen aan sleepy Joe hebben doorgegeven. Toch? Vragen over de vragenstellers stelt het campagneteam trouwens niet op prijs, dus kom daar niet mee.

Het is allemaal reuze geheim.
:shht:

Was die 'voormalige partner' van Biden ook blind, net als die computer repair man die de laptop van Hunter Biden naar Guiliani en Steven Bannon stuurde?
En wie was die dame die achter Trump tijdens zijn townhall een uur lang als een poedel op een hoedenplank met haar hoofd zat te knikken als Trump weer was zat te bazelen? Een 'neutrale' toeschouwer?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6029 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 302  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]