Het is nu ma sep 21, 2020 3:38 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5647 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#5581  BerichtGeplaatst: ma sep 07, 2020 1:54 pm 
lid

animo schreef:
Gratis advies:

Schiet gerust gaten in wat ik daadwerkelijk beweer. Ik sta open voor kritiek. Maar probeer me geen rare samenzweringen in de mond te leggen; zeker niet als je je bij herhaling uitput in hun spiegelbeeld. Je maakt je er alleen maar belachelijk mee.

Nogmaals je moet niet alles geloven wat QAnon, Trump en zijn aanhang roepen.

Als jij gelooft dat alle geweld van "Marxistische BLM'ers" afkomstig is en dat de media en Biden dat geweld steunen.. dan geloof je in conspiracies.

Maar goed, ik laat je maar, met je "BLM-moordpartijen".. ik zal voorlopig niet meer op jou reageren. Had ik me al eerder voorgenomen..

:snooty:

Profiel  

Bericht nummer:#5582  BerichtGeplaatst: di sep 08, 2020 1:26 am 
lid

Succes daarmee. :)

Profiel  

Bericht nummer:#5583  BerichtGeplaatst: di sep 08, 2020 10:48 am 
lid

Einstein schreef:
animo schreef:
Gratis advies:

Schiet gerust gaten in wat ik daadwerkelijk beweer. Ik sta open voor kritiek. Maar probeer me geen rare samenzweringen in de mond te leggen; zeker niet als je je bij herhaling uitput in hun spiegelbeeld. Je maakt je er alleen maar belachelijk mee.

Nogmaals je moet niet alles geloven wat QAnon, Trump en zijn aanhang roepen.

Als jij gelooft dat alle geweld van "Marxistische BLM'ers" afkomstig is en dat de media en Biden dat geweld steunen.. dan geloof je in conspiracies.

Maar goed, ik laat je maar, met je "BLM-moordpartijen".. ik zal voorlopig niet meer op jou reageren. Had ik me al eerder voorgenomen..

Wat hebben al die plunderingen eigenlijk opgelost. Het brengt toch niet tot elkaar en feitelijk wordt juist de middenstand keihard geraakt.

Profiel  

Bericht nummer:#5584  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 4:37 pm 
lid

Twee agenten worden in Los Angeles door een zwarte beschoten terwijl ze in hun auto zitten.
Die vechten in het ziekenhuis voor hun leven.
En dan staan demonstranten buiten te scanderen: 'death to the police', 'kill the police' en 'Y'all gonna die one by one'.
Proberen het ziekenhuis binnen te komen.
Protesters show up at LA hospital treating ambushed cops, yell 'I hope they f------ die'.

Profiel  

Bericht nummer:#5585  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 4:53 pm 
lid

De BLM-beweging in de VS lijkt gekaapt door criminelen, die orde en gezag lijken te willen uitschakelen om ongehinderd te kunnen plunderen en moorden.

Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar hier in Nederland is wel wat stiller geworden rond BLM. Hier en daar hoor je nog wel wat, maar minder massaal dan eerst.

Profiel  

Bericht nummer:#5586  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 5:29 pm 
lid

baedeker schreef:
Twee agenten worden in Los Angeles door een zwarte beschoten terwijl ze in hun auto zitten.

Ziedaar het Amerika van Trump, waardoor de boze reactionaren het geweld alleen maar wordt aangemoedigd en mensen over en weer dus steeds gewelddadiger worden :foei:

Gelukkig lijkt het grootste gedeelte van de Amerikanen dat ook in te zien:
Afbeelding

Tijd dat de reactionaire randdebielen vertrekken en er weer volwassen democraten daar aan de macht komen :ok:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#5587  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 5:45 pm 
lid

En dan koppies thee gaan drinken samen en een goed gesprek voeren zeker ? We weten inmiddels wat daarvan komt en ik hoop dat de Amerikanen wijzer zijn....

Profiel  

Bericht nummer:#5588  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 5:51 pm 
lid

HvR schreef:
En dan koppies thee gaan drinken samen en een goed gesprek voeren zeker ?

Klopt, dat is een volwassen rationele aanpak om te de-escaleren. :evendenken: Beter dan jouw standaard suggestie dat mensen met een kleurtje maar weer naar Afrika moeten :hardlachen: Ik vermoed zo dat de Amerikanen inderdaad ondertussen wijzer zijn dat de boze reactionaire geweldopdrijving niet werkt :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#5589  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 5:58 pm 
lid

Lumiere schreef:
HvR schreef:

Klopt, dat is een volwassen rationele aanpak om te de-escaleren. :evendenken: Beter dan jouw standaard suggestie dat mensen met een kleurtje maar weer naar Afrika moeten :hardlachen: Ik vermoed zo dat de Amerikanen inderdaad ondertussen wijzer zijn dat de boze reactionaire geweldopdrijving niet werkt :foei:

Herstel: dat vind jij, maar jij zit er wel vaker naast.... :rolleyes:

Profiel  

Bericht nummer:#5590  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 6:05 pm 
lid

HvR schreef:
Lumiere schreef:
HvR schreef:

Och dat mag jij vinden, maar gezien jij zelf te dom/achterbaks bent om te begrijpen dat 'ga terug naar afrika' een racistische uitspraak is, verwacht ik op dit punt sowieso niet echt een nuttige bijdrage van je als het gaat om de-escalatie in een conflict dat draait om institutioneel racisme :))

Profiel  

Bericht nummer:#5591  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 6:10 pm 
lid

Lumiere schreef:
HvR schreef:
Lumiere schreef:

Och dat mag jij vinden, maar gezien jij zelf te dom/achterbaks bent om te begrijpen dat 'ga terug naar afrika' een racistische uitspraak is, verwacht ik op dit punt sowieso niet echt een nuttige bijdrage van je als het gaat om de-escalatie in een conflict dat draait om institutioneel racisme :))

Meid, verzin iets nieuws of nog beter: ga iets leuks doen.

Profiel  

Bericht nummer:#5592  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 6:16 pm 
lid

Zoals ik al schreef, van jou valt geen nuttige bijdrage te verwachten, en dat blijkt maar weer :wink: Sowieso kun je dat niet verwachten van boze reactionairen, die kunnen slechts escaleren en dingen afbreken :evendenken: Geen wonder dat het grootste gedeelte van de Amerikanen snapt dat rationele Biden beter de zaak kan kalmeren, terwijl boze reactionair Trump enkel maar meer opstookt :foei:

Afbeelding

Profiel  

Bericht nummer:#5593  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 6:49 pm 
lid

Lumiere schreef:
HvR schreef:
Lumiere schreef:

Dat hoeft niet persé racistisch te zijn. Stel dat ik een uit Frankrijk afkomstige buurman heb, die niks anders doet dan de Nederlandse maatschappij en samenleving tegen de schenen schoppen omdat hij vindt dat in Frankrijk alles beter is, maar ondertussen wel elke maand zijn hand ophoudt bij de Nederlandse samenleving, dan zou ik zomaar tegen die buurman kunnen zeggen: Nou, dan ga je toch lekker terug naar Frankrijk, als alles daar beter is?

Ben ik dan racistisch?

Profiel  

Bericht nummer:#5594  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 7:03 pm 
lid

PeterJKH schreef:
Ben ik dan racistisch?

Geen idee, je bent wel bijzonder goed in racistische uitspraken (en antisemitische stereotypen) goed te praten met allerhande whataboutismen :ok:

Ik volsta dan ook maar gewoon om Enzo zijn uitspraak te herhalen:

Enzo501 schreef:
mensen die hier geboren zijn en meestal van Surinaamse afkomst zijn vertellen dat ze maar terug naar Afrika moeten gaan is iets wat ik eerder op Stormfront zou verwachten dan hier.

Profiel  

Bericht nummer:#5595  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 9:05 pm 
lid

Lumiere schreef:
PeterJKH schreef:
Ben ik dan racistisch?

Geen idee, je bent wel bijzonder goed in racistische uitspraken (en antisemitische stereotypen) goed te praten met allerhande whataboutismen :ok:

Ik volsta dan ook maar gewoon om Enzo zijn uitspraak te herhalen:

Enzo501 schreef:
mensen die hier geboren zijn en meestal van Surinaamse afkomst zijn vertellen dat ze maar terug naar Afrika moeten gaan is iets wat ik eerder op Stormfront zou verwachten dan hier.

Die parafrase was al verkeerd en zo blijf je mensen woorden in de mond leggen. Ik zal het je nog een keer uitleggen (zucht).

Het ging en gaat mij om AL die (zogenaamde) BLM-figuren die zich radicaal en gewelddadig gedragen. Wie zich beroept op zijn / haar Afrikaanse roots, zich als eeuwig slachtoffer van de slavernij opstelt zoveel-honderd jaar verder en slechts afgeeft op de samenleving waar men op dat moment woont, die moet dan inderdaad zsm. een vliegticket kopen richting Afrika en fijn daar gaan wonen. Maak er wat moois van !

Geen idee wat Stormfront uberhaupt met dit gesprek te maken heeft.... :rolleyes:

Profiel  

Bericht nummer:#5596  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 9:58 pm 
lid

HvR schreef:
Het ging en gaat mij om AL die (zogenaamde) BLM-figuren die zich radicaal en gewelddadig gedragen.

Foei leugenaar :foei: Het ging je helemaal niet om 'radicaal' of 'gewelddadig' gedrag, jij maakte je racistische opmerking als reactie op kritiek die er vanuit sommigen was op Jort Kelder als presentator van het racisme debat. Wel typerend dat je vervolgens allerlei onzin excuusjes zoekt om je racistische geblaat goed te praten :praattegendehand:

Enfin ondertussen is er weer een agent gaan meppen op iemand die was aangehouden voor een kapot achterlicht:
phpBB [media]

Ik ben dan inderdaad van mening dat een goed gesprek (al dan niet met een kop thee of koffie) wellicht een betere optie is :evendenken:

Profiel  

Bericht nummer:#5597  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 10:08 pm 
lid

Lumiere schreef:
baedeker schreef:

Ziedaar het Amerika van Trump, waardoor de boze reactionaren het geweld alleen maar wordt aangemoedigd en mensen over en weer dus steeds gewelddadiger worden :foei:

Gelukkig lijkt het grootste gedeelte van de Amerikanen dat ook in te zien:
Afbeelding

Tijd dat de reactionaire randdebielen vertrekken en er weer volwassen democraten daar aan de macht komen :ok:

De schietpartij heeft niks met Trump te maken.
Dit is wat er gebeurt als de Democrats verantwoordelijk zijn voor de handhaving van de openbare orde:
Eric Garcetti (Dem) mayor Los Angeles
Gavin Newsom (Dem) governor California
Kennelijk is agenten neerknallen en BLM die de toegang tot het ziekenhuis belemmert, dat wat je koopt als Biden 'probeert de boel tot rust te brengen'.

De Amerikaanse kiezers zien het wel helder:
Voor 57% komt het geweld door criminelen die misbruik maken van de onrust.
Voor 50% hebben de Dem bestuurders van steden als Portland en Seattle het geweld aangewakkerd door de politie beperkingen op te leggen.
67% is tevreden over de politie in hun district, en 66% verzet zich tegen defunding.
Voters Favor Crackdown on Violent Protests; Most Democrats Disagree
En dat laatste is de crux: Je krijgt met Biden een president met een achterban die dit niet wil oplossen.
:fluiten:

Profiel  

Bericht nummer:#5598  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 10:18 pm 
lid

Lumiere schreef:
... weer een agent gaan meppen op iemand die was aangehouden voor een kapot achterlicht. Ik ben dan inderdaad van mening dat een goed gesprek (al dan niet met een kop thee of koffie) wellicht een betere optie is

Weer Democrat gebied.
Ze.kunnen.het.niet.laten.

Profiel  

Bericht nummer:#5599  BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2020 10:21 pm 
lid

Lumiere schreef:
HvR schreef:
Het ging en gaat mij om AL die (zogenaamde) BLM-figuren die zich radicaal en gewelddadig gedragen.

Foei leugenaar :foei: Het ging je helemaal niet om 'radicaal' of 'gewelddadig' gedrag, jij maakte je racistische opmerking als reactie op kritiek die er vanuit sommigen was op Jort Kelder als presentator van het racisme debat. Wel typerend dat je vervolgens allerlei onzin excuusjes zoekt om je racistische geblaat goed te praten :praattegendehand:

Enfin ondertussen is er weer een agent gaan meppen op iemand die was aangehouden voor een kapot achterlicht:
phpBB [media]

Ik ben dan inderdaad van mening dat een goed gesprek (al dan niet met een kop thee of koffie) wellicht een betere optie is :evendenken:

Het ging wat mij betreft om de hele context en alles wat er al voorbij gekomen was. Bovendien, het was iets meer dan kritiek op Kelder. De man was bij voorbaat al veroordeeld. Niet zo huichelachtig nu ineens svp....

Wie zich beroept op zijn / haar Afrikaanse roots, zich als eeuwig slachtoffer van de slavernij opstelt zoveel-honderd jaar verder en slechts afgeeft op de samenleving waar men op dat moment woont, die moet dan inderdaad zsm. een vliegticket kopen richting Afrika en fijn daar gaan wonen. Maak er wat moois van !

Geen idee wat Stormfront uberhaupt met dit gesprek te maken heeft.... :rolleyes:

Wat betreft je filmpje: ik blijf me oprecht verbazen dat dit blijft gebeuren. Wederom schokkend.

Profiel  

Bericht nummer:#5600  BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2020 11:00 am 
lid

baedeker schreef:
PeterJKH schreef:
De Verenigde Staten leeft nog in de veronderstelling dat de samenleving is blijven steken in 1820, toen blanke immigranten (want dat wáren ze gewoon) een wapen nodig hadden om hun moeizaam veroverde stukje boerenland en hun daarop gebouwde huis te verdedigen tegen onverlaten. Maar die tijd is allang voorbij en eigenlijk is het onzin dat gewone mensen met wapens rondlopen of die in huis hebben. De risico's die dat met zich meebrengt, dat iedereen zomaar een wapen kan kopen, zijn vele malen groter dan de voordelen (zo die er al zijn). Het wordt tijd dat de VS eens opgroeit en beseft dat de tijd van het Wilde Westen al 150 jaar geleden is geëindigd.

Met gewelddadige antifa schutzstaffeln die plunderend rondtrekken en medeplichtige Democrat politici die de politie proberen te defunden wens ik je veel succes toe met je pleidooi.
:lol:

De democraten proberen er nog iets van te maken en Trump lijdt aan het Churchill complex.

De Nederlandse journalist, historicus, sinoloog en schrijver Ian Buruma maakt zich grote zorgen over de toestand in de Verenigde Staten, het land waar hij de voorbije vijftien jaar woonde en werkte. “Onder president Donald Trump raakte Amerika totaal gepolariseerd”, zegt hij. “Aanhangers van de ene politieke partij zien militanten van de andere partij niet langer als mensen met een verschillende overtuiging met wie desondanks kan worden samengeleefd. Nee, ze zien elkaar als te bestrijden aartsvijanden.

“Voor een democratie is dat niet gezond. Je moet je er altijd bij kunnen neerleggen dat de partij van de tegenstander wint. Alleen doet de populist Trump er alles aan om die consensus te vernietigen.”

Buruma maakt zich eveneens grote zorgen over de toestand in Groot-Brittannië, het geboorteland van zijn moeder. “Onder impuls van premier Boris Johnson is dat land met rasse schreden op weg naar een harde brexit. Er zijn niet veel lichtpuntjes in de beraadslagingen tussen het Verenigd Koninkrijk (VK) en de Europese Unie (EU). Net als Trump is Johnson de vleesgeworden opportunist die nergens in gelooft. Hij gokt erop dat hij na die harde brexit een voordelig handelsakkoord zal kunnen sluiten met zijn ‘goede vriend’ Donald Trump. Maar wat mij erg opvalt, is dat Trump de laatste tijd niet veel woorden meer aan Johnson vuilmaakt. Groot-Brittannië lijkt niet zoveel meer te betekenen voor de Amerikanen.”

https://www.topics.nl/historicus-ian-bu ... en-ca1b42/

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5647 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]