Het is nu di mei 21, 2019 3:24 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3408 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 171  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#3281  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 9:07 am 
lid

Ik wil met partner en kinderen naar Hawaii

Betaalde reis, uitkering voor de rest van mijn leven, goed verzorgd, gratis gezondheidszorg, pensioen welke ik niet heb opgebouwd, etc.

Profiel  

Bericht nummer:#3282  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 9:56 am 
lid

Raya schreef:

Betaalde reis, uitkering voor de rest van mijn leven, goed verzorgd, gratis gezondheidszorg, pensioen welke ik niet heb opgebouwd, etc.

In Nederland heb je meer kans in elk geval een aantal van deze idealen te verwezenlijken dan in de VS.

Profiel  

Bericht nummer:#3283  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 12:39 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Raya schreef:

In Nederland heb je meer kans in elk geval een aantal van deze idealen te verwezenlijken dan in de VS.

Wel als je terrorisme zo wilt gaan belonen.

Profiel  

Bericht nummer:#3284  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 1:30 pm 
lid

baedeker schreef:
Cohen is een leugenaar die herhaaldelijk gelogen heeft, en ook nu weer meineed pleegde.

Oh? Nou toon maar eens aan dat hij nu weer meineed pleegde :fluiten:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#3285  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 3:14 pm 
lid

Lumiere schreef:
baedeker schreef:
Cohen is een leugenaar die herhaaldelijk gelogen heeft, en ook nu weer meineed pleegde.

Dat is aan de aanklager.
Maar het punt maakt Giuliani in de link duidelijk.

Profiel  

Bericht nummer:#3286  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 3:20 pm 
lid

baedeker schreef:
Lumiere schreef:
baedeker schreef:

Dat is aan de aanklager.

Mis, jij stelt dat er "ook nu weer" sprake is van meineed. Jij stelt, dus jij bewijst, of deze opmerking van jou kan de prullenbak in natuurlijk :fluiten:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#3287  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 3:42 pm 
lid

Einstein schreef:
Joyce schreef:
Einstein schreef:

Het zal allemaal niet inderdaad, want ik pleit niet voor vrijblijvende toelating, maar voor detineren. Dat vergeet jij steeds.

Sympathiek, dat je al die tekstjes van mij zit te recyclen, maar wat ik daar schrijf is niet ongebruikelijk, gezien het verleden, waar we Nederlandse repatrianten uit oorlogen wel weer toelieten tot Nederland. Zo raar is het dus niet, om daarvoor te pleiten. Of dat ongewenste side effects zal hebben weet ik niet. Maar je hebt er zelf op gewezen dat er al 53 terug zijn.. en ik heb de hordes IS-kromzwaarden nog niet op de Lijnbaan gezien.. Het is ook niet zo ongebruikelijk, dat repatrianten zich aanpassen aan hun nieuwe situatie en hun nieuwe leven. Ik moet Trump gelijk geven. IS is nagenoeg verslagen, de oorlog in Syrie loopt hopelijk ten einde. Tweederde van IS kwam uit westerse landen en we kunnen deze sekteleden m.i. het beste hier deprogrammeren, daar hebben we deskundigen voor.

Het zijn geen sekteleden maar terroristen, ook als de vrouwen niemand vermoord zouden
hebben zijn het terroristen.

Ze wisten namelijk wat daar gebeurde, als je het normaal vindt dat mensen onthoofd,
levend in brand gestoken worden en meer van dat gruwelijks, val je onder het terrorisme.

Normale mensen gruwelen van zulke "mensen" maar deze terroristen niet, ze gingen er
vrijwillig en graag naartoe.

Het zijn zowel sekteleden als terroristen Joyce, dat maakt het des te gevaarlijker.

Ik begrijp echt niet, waarom men hier pleit voor vrijlaten, resp. onverschilligheid.

Er moet een tribunaal komen, of de landen waar ze vandaan komen, moeten zorgen voor de berechting.

Geen van de twee kan niet, is luchtfietserij.. er zijn geen faciliteiten in oorlogsgebied en er is geen geld voor onderzoek.

Onverschilligheid en vrijlaten lijkt me een garantie voor overleven van IS.

.
Trump heeft als te doen gebruikelijk zomaar weer eens wat geroepen. En waar jij trump normaliter als pathalogische leugenaar neerzet, past het nu in je straatje om net te doen alsof hij nu wel de waarheid zou spreken. Tump kan helemaal niemand vrijlaten, want de koerden niet de VS houden IS-jihadisten gevangen. Er is geen enkele sprake dat koeren ze zullen vrijlaten. Trump kletst maar wat uit zijn nek, en jij ook.

Je gaat er wijselijk niet op in dat (in aug. 2017) slechts 4 (lees : vier) van de meer dan 50 teruggekeerde syriegangers in Nederland daadwerkelijk veroordeeld zijn. Meer dan 90% loopt dus gewoon vrij rond, en daar wil jij er nog een paar honderd van terughalen, met nog radicale vrouwen en gehersenspoelde kinderen er bij......en maar beweren dat dat voor Nederland veiliger en beter zou zijn :wacko: :wacko:
Zie onderaan AD artikel https://www.ad.nl/binnenland/syrieneuml ... ~ad4a062d/

De bewijsvoering vanaf hier, zo ver van het oorlogsgebied, is bijzonder moeilijk en daarom is veroordeling zeer moeilijk.
Engeland heeft o.a. daarom afgezien van het terughalen van engelse jihadisten.

Ondertussen heeft Irak ca. 100 gevangenen van syrische koerden overgenomen, waaronder ook europese jihadisten die in Syrie misdaden hebben gepleegd. Het kan dus gewoon wel;, daar ter plaatse berechten en gevangen houden.
https://koerdischnieuws.nl/irak-wil-fra ... t-brengen/

Profiel  

Bericht nummer:#3288  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 4:29 pm 
lid

Frankly schreef:
Einstein schreef:
Joyce schreef:

Het zijn geen sekteleden maar terroristen, ook als de vrouwen niemand vermoord zouden
hebben zijn het terroristen.

Ze wisten namelijk wat daar gebeurde, als je het normaal vindt dat mensen onthoofd,
levend in brand gestoken worden en meer van dat gruwelijks, val je onder het terrorisme.

Normale mensen gruwelen van zulke "mensen" maar deze terroristen niet, ze gingen er
vrijwillig en graag naartoe.

Het zijn zowel sekteleden als terroristen Joyce, dat maakt het des te gevaarlijker.

Ik begrijp echt niet, waarom men hier pleit voor vrijlaten, resp. onverschilligheid.

Er moet een tribunaal komen, of de landen waar ze vandaan komen, moeten zorgen voor de berechting.

Geen van de twee kan niet, is luchtfietserij.. er zijn geen faciliteiten in oorlogsgebied en er is geen geld voor onderzoek.

.
Trump heeft als te doen gebruikelijk zomaar weer eens wat geroepen. En waar jij trump normaliter als pathalogische leugenaar neerzet, past het nu in je straatje om net te doen alsof hij nu wel de waarheid zou spreken. Tump kan helemaal niemand vrijlaten, want de koerden niet de VS houden IS-jihadisten gevangen. Er is geen enkele sprake dat koeren ze zullen vrijlaten. Trump kletst maar wat uit zijn nek, en jij ook.

Misschien moeten ze wel.. ook tegen jou zeg ik Frankly.. als je een discussie wilt over dit onderwerp, lees je eerst eens in

https://www.google.com/search?client=fi ... +prisoners

Met één aspect moet ik je gelijk geven.. wanneer Europa voldoet aan het verzoek van Trump, is het voor de VS veel makkelijker om zich terug te trekken. We spelen dus Trump in de kaart, wanneer we beslissen om dit te gaan doen.

Citaat:
Je gaat er wijselijk niet op in dat (in aug. 2017) slechts 4 (lees : vier) van de meer dan 50 teruggekeerde syriegangers in Nederland daadwerkelijk veroordeeld zijn. Meer dan 90% loopt dus gewoon vrij rond, en daar wil jij er nog een paar honderd van terughalen, met nog radicale vrouwen en gehersenspoelde kinderen er bij......en maar beweren dat dat voor Nederland veiliger en beter zou zijn :wacko: :wacko:

Ik pleit voor preventieve detentie: mensen ophalen, vastzetten en dan onderzoeken.

Als deze mensen niets juridisch te verwijten valt.. waarom zouden ze moeten worden vastgezet ?

Citaat:
De bewijsvoering vanaf hier, zo ver van het oorlogsgebied, is bijzonder moeilijk en daarom is veroordeling zeer moeilijk.

Een lokaal tribunaal is beter. Daar sta jij dus wel achter ? Daar mag Nederland financieel aan bijdragen ? En rechters leveren en juridische bijstand ? en een bijdrage in de kosten van detentie ? Want dat is namelijk het probleem bij de Koerden momenteel. Ze hebben geen goede, permanente faciliteiten.

Citaat:
Ondertussen heeft Irak ca. 100 gevangenen van syrische koerden overgenomen, waaronder ook europese jihadisten die in Syrie misdaden hebben gepleegd. Het kan dus gewoon wel;, daar ter plaatse berechten en gevangen houden.

Is willekeur. Irak zal alleen geinteresseerd zijn in strijders, die in Irak strafbare feiten hebben gepleegd. Dat geldt niet voor alle Nederlanders in IS-gebied.

James Comey Twitter 14:06 - 16 jul. 2018

Profiel  

Bericht nummer:#3289  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 5:51 pm 
lid

Lumiere schreef:
baedeker schreef:
Lumiere schreef:
Dat is aan de aanklager.
Mis, jij stelt dat er "ook nu weer" sprake is van meineed. Jij stelt, dus jij bewijst, of deze opmerking van jou kan de prullenbak in natuurlijk :fluiten:

Cohen, het nieuwe boegbeeld van het TDS publiek. De man is een onbetrouwbaar sujet dat al eens eerder veroordeeld werd voor meineed. Giuliani geeft een uitstekende onderbouwing waarom Cohen nu weer over de schreef gaat. Typisch Lumiere om op bladzijde 165 van een draad vol met de meest fantasierijke beschuldigingen jegens Trump opeens een rechterlijke uitspraak te verlangen ... over Cohen.
:luidlachen:

Profiel  

Bericht nummer:#3290  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 5:55 pm 
lid

Aan je gedraai heb ik niks, jij stelt dat hij "ook nu weer" meineed pleegt. Graag bewijs daarvoor, of anders kan je bewering de prullenbak in :foei:

Profiel  

Bericht nummer:#3291  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 6:18 pm 
lid

:bye:

Profiel  

Bericht nummer:#3292  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 6:25 pm 
lid

Ok, je loog dus toen je stelde dat Cohen "ook nu weer" meineed heeft gepleegd en je bent nu te laf om dat toe te geven, duidelijk dus dat je opmerking de prullenbak in kan :ok:

Profiel  

Bericht nummer:#3293  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 6:30 pm 
lid

Profiel  

Bericht nummer:#3294  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 6:39 pm 
lid

Het is wel leuk om te zien dat als jij echt niet meer kunt ontkennen dat je gewoon ordinair loog, je het niet desalniettemin niet in staat bent om jezelf te corrigeren :wink:

Profiel  

Bericht nummer:#3295  BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2019 11:27 pm 
lid

Profiel  

Bericht nummer:#3296  BerichtGeplaatst: di maart 05, 2019 3:42 pm 
lid

Einstein schreef:
Frankly schreef:
Einstein schreef:

.

Misschien moeten ze wel.. ook tegen jou zeg ik Frankly.. als je een discussie wilt over dit onderwerp, lees je eerst eens in

https://www.google.com/search?client=fi ... +prisoners

Jouw artikel is van December 2018, moet je wel actueel blijven "einstein".
Ondertussen hebben koerden namelijk allang laten weten geen europese syriegangers los te zullen laten gaan, zie AD link onder.
De koerdische waarschuwing over een "tijdbom" waarbij gevangenen dan bij een militaire aanval zouden kunnen ontsnappen moet je met een korrel zout nemen, en zien in het licht dat de koerden op zoek zijn naar nieuwe steun uit het westen nu de VS gaat vertrekken. Die eventuele aanval kan logischerwijs alleen van turkije komen, en dan alleen in het noordelijke grensgebied, en dan nog heeft turkije geen belang om syriegangers te laten lopen. Zelfs als dat al gebeurd, is de kans dat gevangenen dan zouden ontsnappen minimaal.
https://www.ad.nl/buitenland/koerden-is ... ~a11e8995/

Citaat:

Ik pleit voor preventieve detentie: mensen ophalen, vastzetten en dan onderzoeken.

Als deze mensen niets juridisch te verwijten valt.. waarom zouden ze moeten worden vastgezet ?

Allemaal leuk voor de buhne die preventieve detentie e.d., maar in praktijk loopt meer dan 90% van de terugkeerders weer vrij rond.
En dat natuurlijk niet omdat hen niets te verwijten zou zijn zoals jij zo droogje wenst op te merken, maar wel omdat zo ver van het oorlogsgebied de bewijslast hier nauwelijks is rond te krijgen.

Citaat:

Een lokaal tribunaal is beter. Daar sta jij dus wel achter ? Daar mag Nederland financieel aan bijdragen ? En rechters leveren en juridische bijstand ? en een bijdrage in de kosten van detentie ? Want dat is namelijk het probleem bij de Koerden momenteel. Ze hebben geen goede, permanente faciliteiten.

Citaat:

Hoezo die vraagtekens !!??....keer op keer geef ik aan dat de internationale gemeenschap, met de europese landen voorop de koerden en irak financieel/orginasitorisch moeten steunen om berechting/detentie daar te faciliteren. Zie bijv. #3231 (citaat frankly) europese landen kunnen m.n. de koerden en Irak financieel/organisatorisch ondersteunen in het berechten en daar gevangen houden.
Syrie heeft sowieso voor de wederopbouw financiele steun nodig, ook wat betreft rechterlijke macht, dus het is niet dat het weggegooid geld of zoiets zou zijn.

Is willekeur. Irak zal alleen geinteresseerd zijn in strijders, die in Irak strafbare feiten hebben gepleegd. Dat geldt niet voor alle Nederlanders in IS-gebied.

[/citaat]
[/citaat]
Irak nam vorige week 100 gevangen van syrische koerden over, daarvan waren er slechts 13 europese syriegangers.
Waar we jouw helemaal niet over horen en waaruit je tenenkrommende hypocrisie blijkt, is dat er een veelvoud aan niet-europese IS-jihadisten is die wel gewoon in Syrie en Irak worden berecht en gedetineerd. Over alle (denkbeeldige) risico's en problemen van berechting en detentie aldaar horen we je dan niet, en evenmin je zorgen over gebrek aan rechtstaat en een (on)eerlijke rechtsgang.

Profiel  

Bericht nummer:#3297  BerichtGeplaatst: di maart 05, 2019 5:28 pm 
lid

Ja laten we geld sturen naar Assad
En dan zeggen we er bij "niet gebruiken om onschuldige burgers te martelen hoor"

Zo dat is ook weer opgelost .....

Profiel  

Bericht nummer:#3298  BerichtGeplaatst: di maart 05, 2019 5:44 pm 
lid

Frankly schreef:
Einstein schreef:
Hoezo die vraagtekens !!??....keer op keer geef ik aan dat de internationale gemeenschap, met de europese landen voorop de koerden en irak financieel/orginasitorisch moeten steunen om berechting/detentie daar te faciliteren. Zie bijv. #3231 (citaat frankly) europese landen kunnen m.n. de koerden en Irak financieel/organisatorisch ondersteunen in het berechten en daar gevangen houden.

Tuurlijk sta ik daar achter.. Ok dan zijn we het eens Frankly.. er moet een internationaal tribunaal opgetuigd worden, ergens in de regio, om oorlogsmisdadigers te berechten inclusief IS. Het is alleen de vraag, of daar tijd voor is en wie het gaat betalen. Zoiets duurt dus jaren. Ik vrees dat het een optimale, maar in de praktijk onhaalbare oplossing is..

Citaat:
Syrie heeft sowieso voor de wederopbouw financiele steun nodig, ook wat betreft rechterlijke macht, dus het is niet dat het weggegooid geld of zoiets zou zijn.

Grapjas. Dat bedoelen we dus NIET met een tribunaal. Zie reactie Wisp. Absurd idee, om Assad te gaan betalen voor vervolgingen.. Persoonlijk denk ik, dat een tribunaal zich óók moet bezig houden met de misdaden van Assad c.s. Er is door Assad bijvoorbeeld van chemische wapens gebruik gemaakt.

James Comey Twitter 14:06 - 16 jul. 2018

Laatst bijgewerkt door Einstein op di maart 05, 2019 5:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Bericht nummer:#3299  BerichtGeplaatst: di maart 05, 2019 5:46 pm 
lid

Rightnow schreef:
Wil je dan de Syriers met deze types opzadelen? Wij zouden er nog raad mee weten, en er zou nog een kans bestaan dat ze verder geen kwaad meer kunnen uithalen, zelfs al zouden ze (in dat geval misschien heimelijk) aan hun onzalige gedachtengoed vasthouden.

Misschien is het niet zo gek dat ze hier komen, ook al zal het recht oordelen dat we niet verplicht zijn om mensen op te nemen die hun Nederlanderschap verspeeld hebben! Het is dus geen formele plicht in mijn ogen, maar een redelijke optie lijkt het mij nog wel.

Zie er dus geen ontkenning of onderschatting in van de ernst van wat is misdaan want dat is een zwaar vergrijp.

Wij weten er geen raad mee, deze terroristen krijgen hooguit 6 jaar en staan binnen
3 1/2-4 jaar weer buiten met alle faciliteiten zoals een woning, een baan, resocialisatie.

Ik vind trouwens ook dat er een plicht is om Nederlandse inwoners te beschermen, hoe kun
je je nog veilig voelen als deze terroristen weer tussen ons lopen.

Allemaal de Nederlandse nationaliteit afnemen indien ze er 2 hebben en verder zoeken ze het
maar uit.

Hebben ze alleen de Nederlandse nationaliteit, de hoogst mogelijke straf, het liefst
levenslang, vrouwen en mannen en uit de ouderlijke macht zetten.

Profiel  

Bericht nummer:#3300  BerichtGeplaatst: di maart 05, 2019 5:48 pm 
lid

Rightnow schreef:
Joyce schreef:
.... is Nederland hopelijk niet zo gek om die terroriste
hier wel binnen te laten.
Was dus wel het verzoek van de VS aan Nederland.

Ze gaat maar weer naar Bangladesh, daar komt ze vandaan, het VK gaat haar ook haar
nationaliteit ontnemen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3408 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 171  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]