Het is nu wo jun 19, 2019 9:34 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3434 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 172  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#3041  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 11:28 am 
lid

Lancelot schreef:
baedeker schreef:
Lancelot schreef:
Inderdaad, jij bepaalt uiteindelijk de prijs voor die Donald Duck en zolang het aanbod voor jou onvoldoende is blijf jij nee zeggen. En zolang jij helemaal geen aanbod krijgt kan ik wel hoog en laag springen dat ik die Donald Duck wil, jij zult bij je nee blijven. Dus vandaar mijn vraag, wat heeft Donald aangeboden aan Nancy om haar nee te veranderen in een ja?
Nee hoor. Gas, water en licht zijn in de buurt afgesloten. 800.000 man krijgen geen salaris uitbetaald. De Donald Duck heeft geen waarde. Ik weet je meteen te vinden en dan hoef ik er geen slaatje uit te slaan. Wat mij betreft mag je m hebben.
Nancy niet. Die blijft zeggen: "We can go through the back and forth. No. How many more times can we say no? Nothing for the wall.". Gas, water en licht afgesloten? "We can go through the back and forth. No. How many more times can we say no? Nothing for the wall." 800.000 man zonder salaris? "We can go through the back and forth. No. How many more times can we say no? Nothing for the wall." Maar het gaat om wisselgeld! "We can go through the back and forth. No. How many more times can we say no? Nothing for the wall." Volgens jou een of ander gewiekste onderhandel-truc. Maar volgens mij gaat het haar om de politieke spelletjes met Trump.
Ik dacht dat onderhandelen de normaalste zaak van de wereld vond en nu is het plots gewiekst. Je zei dat het om wisselgeld gaat en dat Donald de muur nodigt vindt. Wat heeft Donald aan wisselgeld aangeboden?

Ja is het ook. Jij maakt er weer iets geks van voor in je rariteitenkabinet. Voor mij is het heel simpel. De Donald Duck mag je hebben. Hij heeft voor mij geen waarde, en ik ben blij als daardoor mijn buurt weer gas, water en licht heeft, en 800.000 man weer salaris krijgen.

Profiel  

Bericht nummer:#3042  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 11:31 am 
lid

Ik geloof niet dat Trump de meest verstandige raadgevers om zich heen heeft. Dat kan nog wel eens een groot probleem met zich brengen.

Profiel  

Bericht nummer:#3043  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 2:56 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Ik geloof niet dat Trump de meest verstandige raadgevers om zich heen heeft. Dat kan nog wel eens een groot probleem met zich brengen.

Och kwaaisteniet in theorie heb je gelijk, maar Donald Trump adviseren is eigenlijk een gepasseerd station. Het maakt bij Trump echt niet uit wie hij aanstelt als adviseur of minister. Trump luistert naar niemand en wanneer AL zijn adviseurs hem tegenspreken, doet Trump TOCH zijn eigen zin (zie shutdown) en wanneer zo'n adviseur dan zelf de consequenties neemt met een kritische brief.. dan ontslaat Trump de man met terugwerkende kracht, om alsnog gelijk te krijgen (zie Mattis en de kwestie Syrie)

James Comey Twitter 14:06 - 16 jul. 2018

Profiel  

Bericht nummer:#3044  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 3:14 pm 
lid

baedeker schreef:
Lancelot schreef:
baedeker schreef:
Nee hoor. Gas, water en licht zijn in de buurt afgesloten. 800.000 man krijgen geen salaris uitbetaald. De Donald Duck heeft geen waarde. Ik weet je meteen te vinden en dan hoef ik er geen slaatje uit te slaan. Wat mij betreft mag je m hebben.
Nancy niet. Die blijft zeggen: "We can go through the back and forth. No. How many more times can we say no? Nothing for the wall.". Gas, water en licht afgesloten? "We can go through the back and forth. No. How many more times can we say no? Nothing for the wall." 800.000 man zonder salaris? "We can go through the back and forth. No. How many more times can we say no? Nothing for the wall." Maar het gaat om wisselgeld! "We can go through the back and forth. No. How many more times can we say no? Nothing for the wall." Volgens jou een of ander gewiekste onderhandel-truc. Maar volgens mij gaat het haar om de politieke spelletjes met Trump.
Ik dacht dat onderhandelen de normaalste zaak van de wereld vond en nu is het plots gewiekst. Je zei dat het om wisselgeld gaat en dat Donald de muur nodigt vindt. Wat heeft Donald aan wisselgeld aangeboden?

Ja is het ook. Jij maakt er weer iets geks van voor in je rariteitenkabinet. Voor mij is het heel simpel. De Donald Duck mag je hebben. Hij heeft voor mij geen waarde, en ik ben blij als daardoor mijn buurt weer gas, water en licht heeft, en 800.000 man weer salaris krijgen.
Ik merk dat je geen antwoord hebt op mijn vraag. Enfin, ik hoop ook dat honderduizenden snel weer salaris krijgen. Het enige wat daarvoor hoeft te gebeuren is dat Donald de begroting goedkeurt die hij de afgelopen twee jaar op verzoek van de republikeinse senaat en congres ook heeft goedgekeurd.

Neoliberalisme nader uitgelegd

Klimaatverandering nader uitgelegd

Profiel  

Bericht nummer:#3045  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 6:43 pm 
lid

En hup de gordijnen maar weer in...….:)

'Ivanka Trump genoemd als president van de Wereldbank'
https://www.nu.nl/economie/5679479/ivan ... dbank.html

Ivanka Trump, de dochter van de Amerikaanse president Donald Trump, is een van de gegadigden om Jim Yong Kim te vervangen als president van de Wereldbank. Kim maakte maandag bekend per 1 februari te vertrekken.

Profiel  

Bericht nummer:#3046  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 6:58 pm 
lid

Zo langzamerhand kan de familie Trump met hun financiele bedrijfsvoordelen die het presidentschap oplevert zelf wel een miljard dollar doneren voor die door hem zo zeer gewenste muur, hekwerk, barrière.

Profiel  

Bericht nummer:#3047  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 7:02 pm 
lid

Gelukkig hebben wij ook een muur. Ver van huis, in Turkije.

Profiel  

Bericht nummer:#3048  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 7:16 pm 
lid

Lies schreef:

Ivanka Trump, de dochter van de Amerikaanse president Donald Trump, is een van de gegadigden om Jim Yong Kim te vervangen als president van de Wereldbank. Kim maakte maandag bekend per 1 februari te vertrekken.

Interessante kandidaat.... :mrgreen:

Profiel  

Bericht nummer:#3049  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 9:36 pm 
lid

Ik denk dat het geen juiste kandidaat is, zolang haar vader president van de VS is. Dat is een teveel aan verstrengeling van macht bij dezelfde familie.

Profiel  

Bericht nummer:#3050  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 9:42 pm 
lid

Lancelot schreef:
baedeker schreef:
Lancelot schreef:
Ik merk dat je geen antwoord hebt op mijn vraag. Enfin, ik hoop ook dat honderduizenden snel weer salaris krijgen. Het enige wat daarvoor hoeft te gebeuren is dat Donald de begroting goedkeurt die hij de afgelopen twee jaar op verzoek van de republikeinse senaat en congres ook heeft goedgekeurd.

Maar Lancelot je hebt talrijke argumenten gehad. Zie hierboven iedere keer dat Nancy "We can go through the back and forth. No. How many more times can we say no? Nothing for the wall." antwoordt. En dat terwijl het om wisselgeld gaat.

Profiel  

Bericht nummer:#3051  BerichtGeplaatst: zo jan 13, 2019 2:05 am 
lid

Het moet niet gekker worden :eek: "werkte Trump voor Rusland, toen hij Comey ontsloeg ?" .. was serieus onderwerp van onderzoek. Vlak na het ontslag van Comey is er namelijk een bijeenkomst geweest met de Russische ambassadeur én de Russische minister van buitenlandse zaken Lavrov in de Oval Office.. de FBI wilde het verband onderzoeken tussen het ontslag van Comey en die bijeenkomst. Wanneer daar iets is gevonden.. we zullen meer weten wanneer Mueller met de uitkomsten van zijn onderzoek komt..

phpBB [media]

Profiel  

Bericht nummer:#3052  BerichtGeplaatst: zo jan 13, 2019 11:31 am 
lid

Het lijkt me het beste als Mueller ook die tolk, die bij de bespreking tussen Trump en Poetin in Helsinki in functie aanwezig was, hoort.
Er zijn daar kennelijk zaken besproken die het daglicht niet mochten zien.

Profiel  

Bericht nummer:#3053  BerichtGeplaatst: zo jan 13, 2019 2:48 pm 
lid

Lies schreef:

Clown Bassie en Emile Ratelband worden ook genoemd als kandidaten.

Profiel  

Bericht nummer:#3054  BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2019 9:37 am 
lid

kwaaisteniet schreef:
Het lijkt me het beste als Mueller ook die tolk, die bij de bespreking tussen Trump en Poetin in Helsinki in functie aanwezig was, hoort.
Er zijn daar kennelijk zaken besproken die het daglicht niet mochten zien.

Trump doet ok wel eens goede dingen.

De Amerikaanse president Trump dreigt Turkije ‘economisch te vernietigen’ als het land Koerdische milities in het noorden van Syrië aanvalt, zodra Amerikaanse troepen zich uit Syrië hebben teruggetrokken.
Deze milities zijn bondgenoten van de Verenigde Staten in de strijd tegen Islamitische Staat, maar Turkije beschouwt hen als het verlengstuk van de terreurorganisatie PKK. Trump besloot onlangs om de Amerikanen uit het gebied terug te trekken, en gevreesd wordt dat de Koerdische milities hierna het doelwit zullen worden van een Turks offensief.
‘We zullen Turkije economisch vernietigen als zij de Koerden raken’, twitterde Trump zondag. Hij pleit tegelijkertijd voor een bufferzone van 32 kilometer, en voegt eraan toe dat de Koerden ondertussen Turkije niet moeten provoceren.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b364dabe/

Profiel  

Bericht nummer:#3055  BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2019 11:01 am 
lid

Het zou te gek voor woorden zijn als Trump niets goeds zou doen. Een president functioneert dan eenvoudig niet. Maar Trump heeft zeker talenten, anders was hij ook nooit verkozen.
Zelfs de meest gevaarlijke dictators doen overigens ook wel goede dingen. Anders is hun dictatorschap zo verkeken.
In Rusland denken ze bijvoorbeeld dat Stalin toch wel een grote held was, en in Frankrijk moet je ook niet aan Napoleon komen, om maar eens wat te noemen.

Het is wel goed dat hij Turkije dreigt, maar of Erdogan zich daar ook maar een kruimel van zal aantrekken is de vraag.

Profiel  

Bericht nummer:#3056  BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2019 11:35 am 
lid

Marcel schreef:
Lies schreef:

Hé bah Marcel, dat zijn weer mannen. Daar willen we toch van af? Meer vrouwen aan de top? Na Penny Goldberg, Gita Gopinath, Kristalina Georgieva en Christine Lagarde nu ook nog Ivanka Trump.........wat een weelde.

Profiel  

Bericht nummer:#3057  BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2019 3:18 pm 
lid

Tja, als Trump geen president zou zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#3058  BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2019 5:18 pm 
lid

Lies schreef:
Marcel schreef:
Lies schreef:

Hé bah Marcel, dat zijn weer mannen. Daar willen we toch van af? Meer vrouwen aan de top? Na Penny Goldberg, Gita Gopinath, Kristalina Georgieva en Christine Lagarde nu ook nog Ivanka Trump.........wat een weelde.

Ik wil helemaal niet van mannen af.
Maar goed, Jomanda zou het ook kunnen worden.

Profiel  

Bericht nummer:#3059  BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2019 7:41 pm 
lid

President van de Wereldbank ? Ivanka Drumpf ? Dan ben ik voor Linda de Mol :hardlachen:

Nee ff serieus.. :yes: onze koningin Máxima zou dat m.i. (veel !) beter doen.

Profiel  

Bericht nummer:#3060  BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2019 8:13 pm 
lid

Linda de Mol is geen Amerikaans staatsburger, dus die komt niet in aanmerking.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3434 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 172  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]