Het is nu wo sep 26, 2018 2:39 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2292 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115
Auteur Bericht
Bericht nummer:#2281  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 10:30 am 
lid

baedeker schreef:
Raya schreef:
Enzo501 schreef:
Dat het weer door opwarmend klimaat en warmere oceanen instabieler worden is een logisch gevolg. Of het verstandig is dat je een hurricane aan het falende klimaatbeleid van Trump moet linken is een tweede..
Als de weersverslechteringen te wijten zijn aan de vervuiling, dan valt het mensen, of dit nu Trump is of niet, wel degelijk te verwijten dat het weer verslechtert, als zij niets doen om de vervuiling te stoppen, of daarentegen zelfs verergeren.

Tsja, als dat zo is, en als mensen niet iets doen, of daarentegen mensen wel iets doen.
Amai, hier kun je alle kanten mee op.
Zullen we het er maar op houden dat de Washington Post zelf schuldig is aan orkaan Florence?

Zo is het. Ze hebben eenvoudig te hard met de krant gewapperd. Dat is het hele eiereneten.

Profiel  

Bericht nummer:#2282  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 10:35 am 
lid

Over "druppel over de rand van de emmer" gesproken, moet Einstein net zoals deze CFO van Google huilen als hij terugdenkt aan de verkiezingsdag van Trump?

Profiel  

Bericht nummer:#2283  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 10:42 am 
lid

Nu las ik toch een verhaal in de krant dat het presidentschap van Trump de beste onontdekte en glansrijk geslaagde geheim dienst operatie van de FSB is. Het Witte |Huis is daarom momenteel eigenlijk in handen van de Russen. Nu leek het daar al die tijd al lop, maar er komen nu een hele reeks onweerlegbare feiten bij.

Eind jaren 80 was Trump zo goed als failliet. De banken wilden hem geen geld meer verschaffen, toen hij het dringend nodig had om zijn concern overeind te houden. Toen hebben Russische maffiosi en FSB lieden heel veel onroerend goed bij hem gekocht tegen zeer hoge prijzen. Hierdoor kon Trump zich overeind houden. En met deze werkwijze hebben ze Trump uiteindelijk 'gekocht'. Er zit dan ook zeer veel maffiosi Russisch geld in het concern. Iets wat de schoonzoon van Trump ook al eens in het openbaar opmerkte.
Dat is dan ook de reden waarom Trump zo zijn best doet om in een goed blaadje te komen en te blijven bij Poetin. Het is feitelijk zijn geldverschaffer.
Dat ziet er al met al niet zo heel best uit voor Trump. Hem kan nalatigheid verweten worden vanwege het ongebrijdelde witwassen van Russisch crimineel geld middels investeringen in zijn concern.
Je kunt wel spreken dat Trump min of meer in dienst is van Poetin en zijn best doet om zijn belangen te behartigen.

Profiel  

Bericht nummer:#2284  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 10:48 am 
lid

Uit de Washington Post?
:)

Profiel  

Bericht nummer:#2285  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 10:55 am 
lid

baedeker schreef:
Uit de Washington Post?

Jij gedrasagt als de communisten die indertijd tegen beter weten in Stalin alsmaar bleven verdedigen.

Profiel  

Bericht nummer:#2286  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 11:37 am 
lid

kwaaisteniet schreef:
baedeker schreef:
Uit de Washington Post?
Jij gedrasagt als de communisten die indertijd tegen beter weten in Stalin alsmaar bleven verdedigen.

Omdat ik een bron vraag en de spot drijf met domme verhalen?
Doe niet zo belachelijk.

Profiel  

Bericht nummer:#2287  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 1:47 pm 
lid

Mijn antwoord-tekst is nu al 3 x buiten mijn toedoen verwijderd.
Ik zal nog een poging met achtervang wagen,

Profiel  

Bericht nummer:#2288  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 1:53 pm 
lid

Ik begreep niet meteen dat je antwoord een serieuze vraag inhield.
Het artikel staat in mijn GPD blad van vandaag, onder de titel: Maffia van Rusland woont in Trumps huis.
Het is gebaseerd op een boek van onderzoeksjournalist Craig Linger te weten: House of Trump house of Putin.
Deze heeft zoveel bewijzen aangevoerd dat het moeilijk of eigenlijk niet te ontkennen valt. Trump heeft er nog niet op gereageerd.
Aangenomen wordt dat dat alles te maken heeft met het feit dat het niet te ontkennen valt.

Profiel  

Bericht nummer:#2289  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 2:55 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Ik begreep niet meteen dat je antwoord een serieuze vraag inhield.
Het artikel staat in mijn GPD blad van vandaag, onder de titel: Maffia van Rusland woont in Trumps huis.
Het is gebaseerd op een boek van onderzoeksjournalist Craig Linger te weten: House of Trump house of Putin.
Deze heeft zoveel bewijzen aangevoerd dat het moeilijk of eigenlijk niet te ontkennen valt. Trump heeft er nog niet op gereageerd.
Aangenomen wordt dat dat alles te maken heeft met het feit dat het niet te ontkennen valt.

Ow, ik dacht dat je in Trump tower een goelag en 20 miljoen lijken had ontdekt. Maar goed, soepel als ik ben heb ik de grootste Britse anti-Trump krant geraadpleegd, en die is toch heel wat nuchterder over dit boek:

"... Much of the book alternates between the backstories of Trump and Vladimir Putin, like narrative strands in a novel destined to meet in the denouement. ... The meeting of the two narrative strands, when it came after many drumrolls, was largely unsatisfying. To those who have followed the saga closely the questions are well known; it’s the answers that remain elusive. Unger does little to add to our knowledge ..."

Welke van de twee is het nou kwaaisteniet:
Ben je mentaal niet in staat om bewijs van speculatie te onderscheiden, of denk je dat als je maar vaak genoeg speculaties herhaalt, mensen het vanzelf wel zullen gaan geloven?

Profiel  

Bericht nummer:#2290  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 3:37 pm 
lid

Toch die communist van de vijftiger/zestiger jaren.

Profiel  

Bericht nummer:#2291  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 8:29 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Toch die communist van de vijftiger/zestiger jaren.

Doe niet zo belachelijk.

Profiel  

Bericht nummer:#2292  BerichtGeplaatst: ma sep 24, 2018 8:49 am 
lid

Ook het beleid van Trump werpt haar vruchten zij het dat ze zuur worden. Doordat er fors bezuinigd is door Trump op het toezicht bij de banken worden er weer hypotheek gegeven aan arme mensen die dat niet kunnen opbrengen

Citaat:
Het aantal uitzettingen is wel flink gedaald vergeleken met de ergste crisisjaren, maar de hulpverleners van St. Ambrose verwachten dat de golf executieveilingen binnenkort weer aanzwelt. Cara Stretch, hoofd van het preventieteam, ziet cliënten met schulden en zonder spaargeld, die toch een flinke hypotheek krijgen. Vanochtend nog: een dame die voedselhulp nodig heeft. De hypotheekverstrekker wil haar een lening verkopen die bijna de helft van haar schamele inkomentje zou opslokken.

De zogenoemde subprime hypotheek, een belangrijke veroorzaker van de huizencrisis van 2008, is terug, constateert Stretch. ,,Het voelt echt alsof we weer dezelfde kant opgaan. Het afgelopen jaar zagen we steeds meer cliënten met zulke slechte hypotheken bij ons aankloppen voor hulp. Banken verkopen gewoon weer hypotheken aan mensen die zich zoiets niet kunnen veroorloven.''

De toezichthouder van de Amerikaanse overheid, het CFPB, is onder president Trump flink verzwakt en grijpt vooralsnog niet in. De directeur, Mick Mulvaney, gelooft niet zo in regulering en geeft bedrijven liever de vrije hand. ,,Banken profiteren ervan dat niemand oplet'', denkt financieel hulpverleenster Stretch.

https://www.ad.nl/buitenland/in-baltimo ... ~adeed71f/

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2292 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]