Het is nu zo sep 26, 2021 11:58 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6711 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 332, 333, 334, 335, 336  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#6681  BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2021 10:00 pm 
lid

Einstein schreef:
Baedeker is een van de weinige overgebleven forumdeelnemers, die een ideologie heeft. Stalin was ook geen aangenaam persoon, maar bij zijn aanhang kon hij niets fout doen. Dat zie je ook bij Donald Trump. Iedereen heeft echt wel door, dat het een oplichter en een leugenaar is, maar hij komt ermee weg (een pluspunt voor veel Amerikaanse kiezers) en die persoonlijke ijdeltuiterij en het sexisme neemt men voor lief. Zeker de harde, ideologische aanhang van Trump. Dit heeft ook met Trump's nationalsme te maken. America first.

Nou, Stalin had wel wat andere dingetjes waardoor 'hij niet fout kon doen': de Gulag, politieke zuiveringen en totale controle over de media. Trump heeft de loyaliteit van z'n aanhang eerlijk verdiend doordat hij zei wat hij ging doen, en ook z'n stinkende best deed om dat voor elkaar te krijgen. Ik vermoed dat daar veel van de ergernis van Einstein over Trump vandaan komt ... en van Trump z'n verzet tegen internationale ordening, waar Stalin met z'n Komintern ook zo'n fan van was.

Overigens is Stalin meer jouw politieke roots. Heeft GroenLinks nou inmiddels al afstand genomen van hem, en van al die andere massamoordenaar neefjes van hem?

Einstein schreef:
Je kunt hard landen overigens.. Bolsonaro gaat nu echt op zijn bek, zijn aanhang demonstreert tegen hem. Trump heeft (net als Bolsonaro) een enorme fout gemaakt met de pandemie en hij kan niet terugkomen van die fout. Dat is een dwangpositie, die de Amerikanen meer dan 600.000 doden heeft gekost en in Brazilie is hetzelfde gebeurd. Als Trump omgegaan was mbt Corona in september 2020 en zich op de borst had geklopt voor de vaccins, had hij de verkiezingen van 2020 wellicht kunnen winnen !

Even de feiten checken hoor. Yup, Brazilië zit met 2.566 corona doden per miljoen nog steeds knus in de buurt van het groepje Peru, Bulgarije, Colombia en Argentinië. Is dit niet gewoon weer de zoveelste 'bombshell' die we al jaren in de MSM lezen over Bolsonaro?

Bijsluiter voor Peter: Ik heb ook geen grenzeloze adoratie voor Bolsonaro.

:lol:

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#6682  BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2021 11:00 pm 
lid

baedeker schreef:
Trump heeft de loyaliteit van z'n aanhang eerlijk verdiend doordat hij zei wat hij ging doen, en ook z'n stinkende best deed om dat voor elkaar te krijgen.

Nee hoor, Trump heeft de belastingen verlaagd voor de super-rijken en overmatig veel dollars besteed aan het uit de wind houden van boeren, die het slachtoffer waren van zijn kip-zonder-kop protectionisme. Verder bereikte hij weinig, behalve de afbraak van het beleid van zijn voorganger.. en was wat hij zei, was vooral onwaar. Met leugens maak je geen beleid ! met leugens belazer je mensen. En hij doet dat nog steeds.. en jij tuint erin. Hoezo.

baedeker schreef:
Overigens is Stalin meer jouw politieke roots. Heeft GroenLinks nou inmiddels al afstand genomen van hem, en van al die andere massamoordenaar neefjes van hem?

Geen idee, ik ben niet zo steil in de leer.. nooit geweest.. en de Stalingetrouwe periode van de CPN was al 35 jaar ten einde, toen de CPN (beter: het restje van de CPN) opging in GL. We zijn het wel eens over Stalin hoor, maar ik snap niet dat jij de overeenkomsten niet ziet. Een autocraat, heet zo iemand. Trump blijft zijn alternatieve werkelijkheid volhouden. Hij sleept de helft van zijn aanhang mee.. in de VS wordt de democratie afgebroken, in veel Republikeinse staten worden wetten ingevoerd, die het (met name Democratische) kiezers heel moeilijk maakt om te stemmen. Dit gebeurt met de leugens van Trump in de hand.. ik denk dat de GOP nog op de koffie komt, dit jaar. Meer dan 70% heeft helemaal geen zin wetten die kiezers onderdrukken. Trump denkt zeker dat de Amerikanen dom zijn.

Een virus kijkt niet naar grenzen. Wat betreft Bolsonaro, dat is precies zo'n corrupte rattenvanger, die geen deuk in een pakje boter schiet, als het aankomt op beleid. Zowel de VS als Brazilie hadden zich heel wat doden kunnen besparen.. en de omringende landen tevens. Er waren maar weinig restricties, de epidemie is gierend uit de hand gelopen op het hele continent, behalve in Canada.

Profiel  

Bericht nummer:#6683  BerichtGeplaatst: ma jul 26, 2021 11:35 am 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Trump heeft de loyaliteit van z'n aanhang eerlijk verdiend doordat hij zei wat hij ging doen, en ook z'n stinkende best deed om dat voor elkaar te krijgen.
Nee hoor, Trump heeft de belastingen verlaagd voor de super-rijken

Let op hè. Niet alleen de super-rijken. Zoals beloofd.

Einstein schreef:
en overmatig veel dollars besteed aan het uit de wind houden van boeren, die het slachtoffer waren van zijn kip-zonder-kop protectionisme.

Misschien wel om zich te houden aan essentiële campagne beloftes als uit TPP stappen, hogere import tarieven, enz. Ik zie landbouw trouwens niet terug in Trump z'n beloftes. Maar als ik google op landbouwsteun raakt mijn PC oververhit van de hits op EU landbouwsteun. Doe je nog mij nog even een vergelijking van wat 'overmatig' is, VS vergeleken met EU?

:lol:

Einstein schreef:
Verder bereikte hij weinig, behalve de afbraak van het beleid van zijn voorganger

Die 'afbraak' (ik spreek zelf liever van 'heropbouw'), dat waren ook verkiezingsbeloftes. Daar hebben, niet toevallig, mensen op gestemd.
:fluiten:

Wat hij bereikte? Zie naast de bovengenoemde zaken hieronder nog enkele - beloofde en niet beloofde - parels van beleid: geen nieuwe oorlogen; vrede in Israel; omleggen van Suleimani; IS bestreden; ambassade naar Jerusalem; uit het akkoord van Parijs; NAVO bijdragen van partners verhoogd; beperking van illegale immigratie; benoeming van conservatieve rechters; deregulering; repatriation tax; corona vaccins met bloedspoed geregeld. En dat in vier jaar tijd, met extreem vijandige MSM, en aan verraad grenzende obstructie van Dems en never-Trumpers ... ik noem dat niet 'weinig'. 'Indrukwekkend' lijkt me een beter woord.
:)

Einstein schreef:
.. en was wat hij zei, was vooral onwaar. Met leugens maak je geen beleid ! met leugens belazer je mensen. En hij doet dat nog steeds.. en jij tuint erin. Hoezo.

Oei zeg, laat jij je kennen. Baedeker kijkt naar de feiten, en niet naar de fabeltjes uit de MSM. Uit het bovenstaande (en zoals trouwens wel vaker geconstateerd) blijkt dat Einstein daar best een voorbeeld aan neemt.
:holy:

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Geen idee, ik ben niet zo steil in de leer.. nooit geweest.. en de Stalingetrouwe periode van de CPN was al 35 jaar ten einde, toen de CPN (beter: het restje van de CPN) opging in GL. We zijn het wel eens over Stalin hoor, maar ik snap niet dat jij de overeenkomsten niet ziet. Een autocraat, heet zo iemand. Trump blijft zijn alternatieve werkelijkheid volhouden. Hij sleept de helft van zijn aanhang mee.. in de VS wordt de democratie afgebroken, in veel Republikeinse staten worden wetten ingevoerd, die het (met name Democratische) kiezers heel moeilijk maakt om te stemmen. Dit gebeurt met de leugens van Trump in de hand.. ik denk dat de GOP nog op de koffie komt, dit jaar. Meer dan 70% heeft helemaal geen zin wetten die kiezers onderdrukken. Trump denkt zeker dat de Amerikanen dom zijn.

Ja zie, dat dacht ik al: CPN > GroenLinks. Maar heeft GroenLinks nou inmiddels al afstand genomen van Stalin, en van al die andere massamoordenaar neefjes van hem? Want ja, een verwijt van 'leugens' en 'alternatieve werkelijkheid', vanuit iemand die zelf in een adem door Trump vergelijkt met een massamoordenaar met 20 miljoen slachtoffers, dat doet vooral denken aan de Pravda van vroeger.

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Even de feiten checken hoor. Yup, Brazilië zit met 2.566 corona doden per miljoen nog steeds knus in de buurt van het groepje Peru, Bulgarije, Colombia en Argentinië. Is dit niet gewoon weer de zoveelste 'bombshell' die we al jaren in de MSM lezen over Bolsonaro?
Een virus kijkt niet naar grenzen. Wat betreft Bolsonaro, dat is precies zo'n corrupte rattenvanger, die geen deuk in een pakje boter schiet, als het aankomt op beleid. Zowel de VS als Brazilie hadden zich heel wat doden kunnen besparen.. en de omringende landen tevens. Er waren maar weinig restricties, de epidemie is gierend uit de hand gelopen op het hele continent, behalve in Canada.

Geen probleem, doen we toch weer een feiten checker? Yup, de VS zit met 1.882 doden per miljoen in de buurt van Polen, VK, Spanje en Frankrijk. En dan hadden die landen niet de last om allerlei dom-dom Dem gouverneurs van de staten steeds op sleeptouw te moeten nemen. Hoe meer ik met je discussieer, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Trump toch wel een hele goede president was.

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Berichttitel: VERKIEZINGEN WAREN NEP
Bericht nummer:#6684  BerichtGeplaatst: di jul 27, 2021 11:20 am 
lid

Verschillende staten worden nu ge-audit. Resultaten bijvoorbeeld in Maricopa County, Arizona, waren dat 168.000 illegale stembiljetten waren gebruikt en dat 74.000 poststemmen waren "ontvangen" die nooit waren verstuurd!

Profiel  

Bericht nummer:#6685  BerichtGeplaatst: di jul 27, 2021 2:57 pm 
lid

Rightnow schreef:
Verschillende staten worden nu ge-audit. Resultaten bijvoorbeeld in Maricopa County, Arizona, waren dat 168.000 illegale stembiljetten waren gebruikt en dat 74.000 poststemmen waren "ontvangen" die nooit waren verstuurd!

Ik snap dat je geen bron vermeld, aangezien het uit de hersenpan van de vorige president komt.
Hier een uitgebreide en onderbouwde fact check.

'Sharpiegate'
Trump falsely claimed in a July 16 statement that the Arizona Senate hearing “showed 168,000 fraudulent ballots printed on illegal paper (unofficial ballots).” It showed nothing of the sort.
Cyber Ninjas CEO Doug Logan didn’t say that in the hearing. Instead, he claimed he needed to conduct “additional analysis” to determine whether there were issues with ink bleeding through to the other side of ballots and “when or if this did impact votes.” He claimed there could be a problem and said he would “expect that with Sharpies the bleed-through would be greater.”

'Trump wrongly claimed that in Maricopa County there were “74,000 mail in ballots received that were never mailed (magically appearing ballots).”
Maricopa County election officials and elections experts say the president’s claim is false, and is based on the Cyber Ninjas’ misunderstanding of the county’s election process for early voters.'

Profiel  

Bericht nummer:#6686  BerichtGeplaatst: di jul 27, 2021 3:09 pm 
lid

Ok bedankt Enzo. Inderdaad geloof ik dat het schoten voor de boeg zijn en dat het wachten is op de exacte inhoud van een formeel rapport waarover dan de bedenkingen kunnen worden uitgesproken.

Toch zal ik het waarderen als binnen enkele maanden iets meer duidelijkheid komt. Het lijkt er op dat de huidige cijfers een soort bovengrens vormen van nog te controleren claims.

Profiel  

Bericht nummer:#6687  BerichtGeplaatst: di jul 27, 2021 9:07 pm 
lid

Rightnow schreef:
Toch zal ik het waarderen als binnen enkele maanden iets meer duidelijkheid komt. Het lijkt er op dat de huidige cijfers een soort bovengrens vormen van nog te controleren claims.

Of een ondergrens. Feitelijk gevonden voter fraud die de rechter heeft behandeeld en veroordeeld: voor het merendeel dubbel uitgebrachte stemmen in het voordeel van Donald Trump, niet Joe Biden. En er is allang een uitslag ! De stemmen in Arizona zijn al twee keer geteld. Zo'n audit kun je beter laten doen door ambtenaren. In plaats van een of ander privee-bedrijfje, waarvan de directeur Trump-aanhanger is en zichzelf Cyber Ninja noemt. Woeste verhalen, stembiljetten uit Laos.. er is met UV-licht bamboe gevonden.. en ze zijn al sinds april bezig hiermee. Zeggen ze. En ja uiteraard dan roepen ze dit soort dingen.. niets hard te maken "missing votes", gebaseerd op de verkeerde gegevens, Trump die de aantallen nog even verdubbelt, maar die 74000 was de grote hap op die persconferentie. Dat zat dus anders. En het is allemaal onkunde. Dingen die ze bij Cyber Ninja's gewoon niet weten, omdat het geen professionele onderzoekers zijn, of hertellers, of canvassers. In april hebben ze Trump-aanhang ingehuurd en de zaak voor alle pers op slot gedaan. Niet omdat er slimme dingen gebeurden, maar omdat er eigenlijk niks gebeurde. Mensen in gekleurde T-shirts die rondlopen, om gekleurde papiertjes te sorteren. Poppenkast, om hun gekwetste idool Trump te plezieren. Een duur geintje voor staten, die erbij betrokken zijn. De apparatuur is onoordeelkundig behandeld en moet opnieuw worden aangeschaft en geinstalleerd. De Trump-fanclub maakt het niets uit, als je zo'n staat met relatief veel zwarten op kosten kunt jagen is dat toch geen probleem ? :fluiten:

Profiel  

Bericht nummer:#6688  BerichtGeplaatst: di jul 27, 2021 9:33 pm 
lid

baedeker schreef:
beloofde en niet beloofde - parels van beleid: geen nieuwe oorlogen; vrede in Israel; omleggen van Suleimani; IS bestreden; ambassade naar Jerusalem; uit het akkoord van Parijs; NAVO bijdragen van partners verhoogd; beperking van illegale immigratie; benoeming van conservatieve rechters; deregulering; repatriation tax; corona vaccins met bloedspoed geregeld. En dat in vier jaar tijd, met extreem vijandige MSM, en aan verraad grenzende obstructie van Dems en never-Trumpers ... ik noem dat niet 'weinig'. 'Indrukwekkend' lijkt me een beter woord.

Trump heeft geen oorlogen beeindigd. Als elke Amerikaanse president een oorlog zou beginnen, dan waren we verder van huis. Internationaal-politiek hebben we verdomd weinig aan Trump gehad, de Koerden niet, de NATO niet.. Oekraine niet.. Trump naaide iedereen, hij voerde een soort éénmans-oorlog tegen Amerika's bondgenoten, niks verhoging van bijdragen, Trump werd overal uitgelachen en op zijn plaats gezet, intussen zitten de bondgenoten op het niveau wat Obama van ze eiste. Merkel las Trump de les.. Er is natuurlijk ook geen vrede in Israel, jouw bekende oogkleppen, de oorlog daar is alleen maar erger geworden onder Trump. Steeds meer grondgebied wordt geannexeeerd, hele delen van Jeruzalem zijn ineens off limits voor de vroegere bewoners. Ja, voor de rijke varkentjes uit de Emiraten is er geen oorlog meer met Israel, kunnen ze winkelen in Haifa, gezellig. Irrelevante verdragen, bedoeld als window-dressing. Die landen liggen niet aan Israels grenzen. Fata morgana's ! Geen vrede en dus ook geen Nobelprijs, die Trump wel zo ongeveer voor zichzelf opeiste ! Hoe pedant kun je zijn !! Repatriation tax is onderdeel van America First en veroorzaakte een geldstroom naar de VS die de economie en de beurzen hielp. Een niet-Amerikaan die zichzelf nationalist noemt, gaat dat dan zitten verdedigen op een Nederlands forum. De immigratiecijfers zijn gedaald door Corona, niet door Trump. Vaccins ? Het bedrijf wat 70% van de vaccins levert wilde geen geld uit dat steunfonds van Trump. En sinds ze klaar zijn met dat vaccin, doen Trump en de Republikeinen er alles aan, om te voorkomen dat mensen gebruik maken van het vaccin. Er moeten 600.000 Amerikanen dood, want deze president negeerde de pandemie en dwong staten te openen, door politieke druk.. How come ?

En ja, MSNBC is de opponent. En de kanarie in de mijn. En nog wat rollen. Dat MSNBC de vijand zou zijn, komt uit de koker van extreemrechts Amerika. Die kan alleen maar in termen van vijanden, verraders en Trump-getrouwen denken. Gelukkig is Trump geen president meer.

Profiel  

Bericht nummer:#6689  BerichtGeplaatst: di jul 27, 2021 10:13 pm 
lid

Einstein schreef:
Rightnow schreef:
Of een ondergrens. Feitelijk gevonden voter fraud die de rechter heeft behandeeld en veroordeeld: voor het merendeel dubbel uitgebrachte stemmen in het voordeel van Donald Trump, niet Joe Biden. En er is allang een uitslag ! De stemmen in Arizona zijn al twee keer geteld. Zo'n audit kun je beter laten doen door ambtenaren. In plaats van een of ander privee-bedrijfje, waarvan de directeur Trump-aanhanger is en zichzelf Cyber Ninja noemt. Woeste verhalen, stembiljetten uit Laos.. er is met UV-licht bamboe gevonden.. en ze zijn al sinds april bezig hiermee. Zeggen ze. En ja uiteraard dan roepen ze dit soort dingen.. niets hard te maken "missing votes", gebaseerd op de verkeerde gegevens, Trump die de aantallen nog even verdubbelt, maar die 74000 was de grote hap op die persconferentie. Dat zat dus anders. En het is allemaal onkunde. Dingen die ze bij Cyber Ninja's gewoon niet weten, omdat het geen professionele onderzoekers zijn, of hertellers, of canvassers. In april hebben ze Trump-aanhang ingehuurd en de zaak voor alle pers op slot gedaan. Niet omdat er slimme dingen gebeurden, maar omdat er eigenlijk niks gebeurde. Mensen in gekleurde T-shirts die rondlopen, om gekleurde papiertjes te sorteren. Poppenkast, om hun gekwetste idool Trump te plezieren. Een duur geintje voor staten, die erbij betrokken zijn. De apparatuur is onoordeelkundig behandeld en moet opnieuw worden aangeschaft en geinstalleerd. De Trump-fanclub maakt het niets uit, als je zo'n staat met relatief veel zwarten op kosten kunt jagen is dat toch geen probleem ? :fluiten:

Als ik de verkiezingen had gewonnen, en er vertrouwen in had dat die eerlijk waren verlopen, dan zou ik alle medewerking verlenen aan zo'n audit, en rustig de uislag van het onderzoek afwachten. De audit vindt plaats in opdracht van de senaat van Arizona, die daar de bevoegdheid toe heeft. Natuurlijk willen die tot op de bodem uitgezocht hebben of er gerommeld is met de verkiezingen. Het gaat om iets essentieels als democratie, en dan is het een beetje silly om te miepen dat het geld kost. En uiteraard communiceert Trump wat er volgens hem fout is gegaan, en hoe belangrijk dat is, zonder het precies te weten. Net zoals een officier van justitie stelt dat een verdachte schuldig is, voordat een rechter dat heeft vastgesteld. Een beetje dom om daar een fact check op los te laten. Maar goed, nu heeft de senaat een derde subpoena moeten uitvaardigen, deze keer voor de routers, en is er weer verzet vanuit de bobo's van Maricopa County. Ik snap dat niet. Het lijkt wel of ze iets te verbergen hebben.

Profiel  

Bericht nummer:#6690  BerichtGeplaatst: di jul 27, 2021 10:17 pm 
lid

Als de 'audit' legitiem zou zijn, dan zou de pers wel vrij toegang hebben. :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#6691  BerichtGeplaatst: di jul 27, 2021 10:28 pm 
lid

Een goede uiteenzetting waarom deze 'audit' niet legitiem is :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#6692  BerichtGeplaatst: di jul 27, 2021 11:00 pm 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
beloofde en niet beloofde - parels van beleid: geen nieuwe oorlogen; vrede in Israel; omleggen van Suleimani; IS bestreden; ambassade naar Jerusalem; uit het akkoord van Parijs; NAVO bijdragen van partners verhoogd; beperking van illegale immigratie; benoeming van conservatieve rechters; deregulering; repatriation tax; corona vaccins met bloedspoed geregeld. En dat in vier jaar tijd, met extreem vijandige MSM, en aan verraad grenzende obstructie van Dems en never-Trumpers ... ik noem dat niet 'weinig'. 'Indrukwekkend' lijkt me een beter woord.
Trump heeft geen oorlogen beeindigd.

Zeg ik ook niet. Ik zeg dat hij geen nieuwe oorlogen begon.

Einstein schreef:
Als elke Amerikaanse president een oorlog zou beginnen, dan waren we verder van huis.

Dat deden de recente presidenten allemaal, maar Trump niet. Goed hè?
:holy:

Einstein schreef:
Internationaal-politiek hebben we verdomd weinig aan Trump gehad, de Koerden niet, de NATO niet.. Oekraine niet.. Trump naaide iedereen, hij voerde een soort éénmans-oorlog tegen Amerika's bondgenoten, niks verhoging van bijdragen, Trump werd overal uitgelachen en op zijn plaats gezet, intussen zitten de bondgenoten op het niveau wat Obama van ze eiste. Merkel las Trump de les.. Er is natuurlijk ook geen vrede in Israel, jouw bekende oogkleppen, de oorlog daar is alleen maar erger geworden onder Trump. Steeds meer grondgebied wordt geannexeeerd, hele delen van Jeruzalem zijn ineens off limits voor de vroegere bewoners. Ja, voor de rijke varkentjes uit de Emiraten is er geen oorlog meer met Israel, kunnen ze winkelen in Haifa, gezellig. Irrelevante verdragen, bedoeld als window-dressing. Die landen liggen niet aan Israels grenzen. Fata morgana's ! Geen vrede en dus ook geen Nobelprijs, die Trump wel zo ongeveer voor zichzelf opeiste ! Hoe pedant kun je zijn !!

Inderdaad, Israel sloot een aantal vredesverdragen, wat volgens alle experts zonder de Palestijnen nooit zou gebeuren. Trump regelt dat gewoon, en dat is een belangrijke stap voorwaarts. Geen grootschalige interventies, maar het omleggen van Suleimani, waardoor de bondgenoten in het Midden Oosten aangemoedigd werden om hun eigen broek op te houden. Heel verstandig uit het akkoord van Parijs gestapt. Klaplopers als Merkel kregen gewoon te horen dat Duitsland z'n militaire steentje bij moest dragen. Eigenlijk best raar dat Trump dat moest zeggen, maar het is er dan toch van gekomen.

Einstein schreef:
Repatriation tax is onderdeel van America First en veroorzaakte een geldstroom naar de VS die de economie en de beurzen hielp. Een niet-Amerikaan die zichzelf nationalist noemt, gaat dat dan zitten verdedigen op een Nederlands forum.

Yep grote multinationals die belasting moesten gaan betalen over hun geld elders, en dat terugbrachten naar de VS. Zou Rutte ook eens moeten doen.
:fluiten:

Einstein schreef:
De immigratiecijfers zijn gedaald door Corona, niet door Trump.

Welnee, bij immigratie is 90% le ton qui fait la musique. En nu vliegen de immigratiecijfers omhoog, door slappeling Biden. Echt doodzonde.

Einstein schreef:
Vaccins? Het bedrijf wat 70% van de vaccins levert wilde geen geld uit dat steunfonds van Trump.

Ieder bedrijf maakt z'n eigen keuzes. Maar dat gemiezemus weer, vooraf dat het Trump niet zou lukken, en toen het wel lukte, eerst het nieuws over de verkiezingen heen tillen, en achteraf doen of het niks te maken had met Trump. Operation Warp Speed was precies de boost die nodig was om de ontwikkeling van de vaccins in een hoge versnelling te krijgen. Je moet zo nu en dan eren wie ere toekomt Einstein.

Einstein schreef:
En sinds ze klaar zijn met dat vaccin, doen Trump en de Republikeinen er alles aan, om te voorkomen dat mensen gebruik maken van het vaccin. Er moeten 600.000 Amerikanen dood, want deze president negeerde de pandemie en dwong staten te openen, door politieke druk. How come?

Gaat dat weer om de 1.882 doden per miljoen waarmee de VS in de buurt zit van Polen, VK, Spanje en Frankrijk, landen die geen last hadden van allerlei dom-dom Dem gouverneurs van de staten die steeds op sleeptouw genomen moesten worden?

Einstein schreef:
En ja, MSNBC is de opponent. En de kanarie in de mijn. En nog wat rollen. Dat MSNBC de vijand zou zijn, komt uit de koker van extreemrechts Amerika. Die kan alleen maar in termen van vijanden, verraders en Trump-getrouwen denken. Gelukkig is Trump geen president meer.

Och hou toch op, de MSM waren vier jaar lang extreem vijandig, en hielpen de Dems en never-Trumpers bij hun aan verraad grenzende obstructie van een verkozen president. Waarom? Niet omdat Trump niet lievv was, maar omdat allerlei miljardairs stinkend rijk werden van China, ten koste van de eigen economie en van de gewone Amerikanen, en Trump daar een bedreiging voor was. America’s China Class Launches a New War Against Trump.

Hoe meer ik met je discussieer, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Trump toch wel een hele goede president was.

Profiel  

Bericht nummer:#6693  BerichtGeplaatst: di jul 27, 2021 11:01 pm 
lid

Lumiere schreef:

Heeee volgens mij heeft Lampie iets te verbergen.

Profiel  

Bericht nummer:#6694  BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2021 2:36 am 
lid

baedeker schreef:
Dat deden de recente presidenten allemaal, maar Trump niet. Goed hè?'

"Obama inherited the Iraq War, the Afghanistan War, and various aspects of the War on Terror, all of which began during the Bush administration (..) After increasing the U.S. military presence in Afghanistan during his first term, Obama withdrew all but approximately 8,400 soldiers from Afghanistan"

https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_p ... nistration

Profiel  

Bericht nummer:#6695  BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2021 6:23 am 
lid

baedeker schreef:
Inderdaad, Israel sloot een aantal vredesverdragen,

Oh ja die vredesverdragen tussen landen die niet met elkaar in oorlog zijn geweest, erg knap :hardlachen:

Profiel  

Bericht nummer:#6696  BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2021 6:30 am 
lid

baedeker schreef:
Lumiere schreef:

Heeee volgens mij heeft Lampie iets te verbergen.

Oh wat dan? Vanuit de legitieme audits is geen verkiezingsfraude aangetoond. Dat nu een stelletje pro-trump complotdenkers naar bamboe splinters aan het zoeken zijn en niet werken volgens de richtlijnen voor een legitieme audit, maakt het proces bij voorbaat verdacht :foei: Maar goed we kunnen constateren dat je geen argumenten hebt dus je zal binnenkort wel weer je gebruikelijke 'troll' deflectie gebruiken :hum:

Anyway ze leggen hier prima uit wat er niet deugd aan deze 'cyber ninja' stunt -> :ok:

Profiel  

Bericht nummer:#6697  BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2021 9:02 am 
lid

Rightnow schreef:
Bron? Ik ben op zoek naar informatie over echtheid kenmerken waarmee je kunt zien dat biljet vals of niet vals is. Ik kan mij niet voorstellen dat je het stembiljet gewoon na kunt maken.

Profiel  

Bericht nummer:#6698  BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2021 9:16 am 
lid

Biertje schreef:
Rightnow schreef:
Bron? Ik ben op zoek naar informatie over echtheid kenmerken waarmee je kunt zien dat biljet vals of niet vals is. Ik kan mij niet voorstellen dat je het stembiljet gewoon na kunt maken.

Wat Rightnow schrijft klopt niet

Kortgezegd er zijn 2 lijsten. 1. er is een lijst met kiezers die een poststembiljet opvragen, maar die wordt na een bepaalde datum (23 oktober) niet meer geupdated wanneer je die niet meer kan aanvragen. En 2. er is een lijst met stembiljetten die zijn binnengekomen voor de verkiezingsdag.

Op die 2e lijst staan 74.241 stemmen meer dan op de 1e lijst.

Maar tussen die datum (23 oktober) en de verkiezingsdag kon je ook het stembureau binnenwandelen om te komen stemmen.

Archer explained that the county stops updating the requested-ballots list, known as "EV32," after the last day people can request a mail ballot, October 23. So ballots cast in person after October 23, Archer said, were included on the submitted-ballots list, known as "EV33," but did not have a corresponding item on the "EV32" requested-ballots list.

Archer analyzed the files and found that there were 74,241 ballots on the submitted-ballots list without a corresponding entry on the requested-ballots list -- nearly identical to the figure Logan cited, "74,243." But Archer found that more than 99.9% of the ballots in question were recorded in the submitted-ballots list on October 26 or later.

Profiel  

Bericht nummer:#6699  BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2021 9:33 am 
lid

Lumiere schreef:
Biertje schreef:
Rightnow schreef:

Wat Rightnow schrijft klopt niet

Kortgezegd er zijn 2 lijsten. 1. er is een lijst met kiezers die een poststembiljet opvragen, maar die wordt na een bepaalde datum (23 oktober) niet meer geupdated wanneer je die niet meer kan aanvragen. En 2. er is een lijst met stembiljetten die zijn binnengekomen voor de verkiezingsdag.

Op die 2e lijst staan 74.241 stemmen meer dan op de 1e lijst.

Maar tussen die datum (23 oktober) en de verkiezingsdag kon je ook het stembureau binnenwandelen om te komen stemmen.

Archer explained that the county stops updating the requested-ballots list, known as "EV32," after the last day people can request a mail ballot, October 23. So ballots cast in person after October 23, Archer said, were included on the submitted-ballots list, known as "EV33," but did not have a corresponding item on the "EV32" requested-ballots list.

Archer analyzed the files and found that there were 74,241 ballots on the submitted-ballots list without a corresponding entry on the requested-ballots list -- nearly identical to the figure Logan cited, "74,243." But Archer found that more than 99.9% of the ballots in question were recorded in the submitted-ballots list on October 26 or later.

Het 'onderzoek' wordt uitgevoerd door een groep die zich Cyber Ninja's noemt en nog niet eerder dit soort werk gedaan heeft. Uit alle factchecks blijkt dat ze het proces niet begrijpen, of willen begrijpen.
Een van de dingen die ze doen is stembiljetten onderzoeken op bamboevezels om een theorie dat een groot aantal stembiljetten vanuit China naar Arizon werd gestuurd te checken. Het staat uiteraard eenieder vrij dit allemaal, includies de uitlatingen van de verliezer van de verkiezingen, serieus te nemen en vol verwachting de resultaten van het onderzoek tegemoet te zien.

Profiel  

Bericht nummer:#6700  BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2021 2:05 pm 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Dat deden de recente presidenten allemaal, maar Trump niet. Goed hè?'
"Obama inherited the Iraq War, the Afghanistan War, and various aspects of the War on Terror, all of which began during the Bush administration (..) After increasing the U.S. military presence in Afghanistan during his first term, Obama withdrew all but approximately 8,400 soldiers from Afghanistan"

https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_p ... nistration

Je kijkt op de verkeerde pagina.
Zie: List of wars involving the United States

Obama = zes oorlogen.
Dat heeft Trump toch veel beter gedaan.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6711 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 332, 333, 334, 335, 336  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]