Het is nu do jun 04, 2020 11:33 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 279 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#221  BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2016 7:05 pm 
lid

P-G schreef:
Raya schreef:
P-G schreef:

En aldus is verklaard en een rechtvaardiging dan wel billijking gegeven voor het feit dat terugtredende bewindslieden een debat niet afwachten.

Het terugtreden als er een debat is aangekondigd, is het ontlopen van verantwoordelijkheid. Een dergelijk debat heeft niet enkel tot doel een motie van wantrouwen in te dienen, maar ook om te achterhalen waar het fout ging en hoe het zo fout kon gaan. En dat lijkt me een alleszins gezonde discussie om herhaling in de toekomst te voorkomen. Een bewindspersoon die een dergelijk debat uit de weg gaat, geeft niets om het lands- en volksbelang, doch enkel om zijn eigenbelang. Een motie van wantrouwen staat nu eenmaal niet zo leuk op een CV.

Het bovenstaande doet de werkelijkheid geweld aan. Menig aftredend bewindslied doet zijn ontslagaanvraag reeds voordat een debat is aangevraagd. Daarbij is voor de buitenwereld bekend waarom zij aftreden; een motie van wantrouwen is daarvoor geenszins noodzakelijk.
Over het debat teneinde herhaling te verkomen, verwijs ik naar mijn eerdere berichten.

Dit is volgens mij de eerste keer dat ik het met je eens ben. Als uit een (parlementair) onderzoek blijkt dat een minister of staatssecretaris dom en/of onkundig genoeg heeft gehandeld om ontslagen te worden, heb je geen debat nodig om dat allemaal nog eens in te wrijven. Dan kun je beter gelijk opstappen, om het geleuter in de kamer (dan toch een herhaling van zetten) achterwege te laten.

Dat begrijp ik er tenminste uit. Als deze samenvatting niet klopt, zou het zomaar kunnen zijn dat ik het toch niet met je eens ben. :wink:

Dylan Thomas.
Laat zien
Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.

Though wise men at their end know dark is right,
Because their words had forked no lightning they
Do not go gentle into that good night.

Good men, the last wave by, crying how bright
Their frail deeds might have danced in a green bay,

Wild men who caught and sang the sun in flight,
And learn, too late, they grieved it on its way,

Grave men, near death, who see with blinding sight
Blind eyes could blaze like meteors and be gay,

And you, my father, there on the sad height,
Curse, bless, me now with your fierce tears, I pray.

Profiel  

Bericht nummer:#222  BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2016 7:12 pm 
lid

Raya schreef:
"Europa ernstig ziek!"

Dan wordt het nu tijd voor euthanasie!

:aplaus:

Profiel  

Bericht nummer:#223  BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2016 7:13 pm 
lid

Joyce schreef:
Raya schreef:
"Europa ernstig ziek!"

Ik hoop dat jullie niet in een ziekenhuis werken.

Neoliberalisme nader uitgelegd

Klimaatverandering nader uitgelegd

Profiel  

Bericht nummer:#224  BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2016 7:23 pm 
lid

Lancelot schreef:
Joyce schreef:
Raya schreef:
"Europa ernstig ziek!"

Ik hoop dat jullie niet in een ziekenhuis werken.

Ken jij het verschil niet tussen letterlijk en figuurlijk?

En nee daar werk ik niet. :)

Profiel  

Bericht nummer:#225  BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2016 7:26 pm 
lid

Lancelot schreef:
HvR schreef:

Europa moet op korte termijn €150 mrd in de banken pompen om een nieuwe economische crisis af te wenden. Hoofdeconoom David Folkerts-Landau van Deutsche Bank luidde zondag de noodklok in de Duitse krant Welt am Sonntag. 'Europa is ernstig ziek en moet de bestaande problemen extreem snel aanpakken, anders dreigt het mis te gaan.'

De bankier vindt het noodzakelijk dat er een Europees reddingplan komt naar Amerikaans voorbeeld. In de Verenigde Staten sprong de overheid bij met $425 mrd. 'In Europa hoeft dat bedrag niet zo groot te zijn', zegt Folkerts-Landau. 'Met €150 mrd laten de Europese banken zich herkapitaliseren.'

Het grootste probleem zijn de Italiaanse banken, zo bevestigt de hoofdeconoom de zorgen die eerder al rezen. De Italiaanse premier Matteo Renzi heeft eerder al gezegd €40 mrd in de Italiaanse banken te willen steken. Die hebben te maken met betalingsachterstanden en torsen zo'n €360 mrd aan leningen met zich mee waarop de rentebetalingen onzeker zijn.

Dat bedrag van €40 mrd kan volgens Folkers-Landau zelfs nog aan de lage kant zijn. Hij vindt een snel reddingsplan zo belangrijk dat hij daarvoor een botsing met nieuwe regels uit Brussel op de koop toeneemt. Deze regels verbieden dat de belastingbetaler opdraait voor de problemen van banken.

http://fd.nl/beurs/1159604/deutsche-ban ... an-150-mrd

En ? Daar gaan we weer. Geen 40 maar 150 miljard !

Op kosten van de belastingbetaler, opnieuw.... :rolleyes:

Nou, als Folkers Landau zijn zin krijgt. Brusselse regelgeving verbiedt immers dat de belastingbetaler opdraait voor de problemen van banken. Vooralsnog is er geen indicatie dat Brussel toegeeft aan de druk van de Deutsche Bank en Renzi en consorten. Ik vermoed dat dit komt omdat de aandeelhouders/eigenaren van Italiaanse banken veelal Italiaanse (familie) bedrijven en particulieren zijn. Er schijnt niet meer zo veel kapitaal van non Italian banken meer in de Italiaanse financiële wereld te zitten, zodat als de Italiaanse banken omvallen het een geïsoleerd probleem is/blijft.
Regels en wetgeving kunnen vaak makkelijk zonder gevolgen geschonden worden. Wat een probleem is in Italië dat banken aan elkaar geld uitgeleend hebben, dus als je er een grote laat omvallen krijg je een domino-effect. Daar Italianen geen pensioen kennen is dit hun pensioen. Ik heb het sterke idee dat de boel al rot was vóórdat Italië toetrad tot de eurozone.

Profiel  

Bericht nummer:#226  BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2016 7:36 pm 
lid

P-G schreef:
Raya schreef:
P-G schreef:

Het bovenstaande doet de werkelijkheid geweld aan. Menig aftredend bewindslied doet zijn ontslagaanvraag reeds voordat een debat is aangevraagd. Daarbij is voor de buitenwereld bekend waarom zij aftreden; een motie van wantrouwen is daarvoor geenszins noodzakelijk.
Over het debat teneinde herhaling te verkomen, verwijs ik naar mijn eerdere berichten.

Noem eens namen uit het verleden, van voor Rutte en voor Balkenende? Daar is de verhuftering begonnen.

Met betrekking tot wat exact moet ik man en paard noemen?

Even denken hoor, waar hadden we het ook al weer over....
O, ja, ministers die opstappen voor het geplande debat in de Kamer en zo vertikken verantwoording af te leggen en Kamer en burgers.

Ach, weet je wat? Dat wist je natuurlijk best. Je was aan het duiken! Ga daar maar mee verder dan, want een antwoord verwacht ik toch niet echt van je.

Profiel  

Bericht nummer:#227  BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2016 7:38 pm 
lid

Agamemnon schreef:
Biertje schreef:
Ik neem die hoofdeconomen van die banken allang niet meer serieus. Mij zal het niet verbazen als Deutsche bank de bank is met de grootste problemen want too big to save. En 150 miljard is niet zoveel? :leugens:

Ik heb in de wandelgangen begrepen dat de Duitse banken voor 200 miljard het schip in zijn gegaan (pun intended) door te investeren in .... zeeschepen die in 2008 een waardedaling zagen van ruim 75%. Alsjeblieft. Voor honderd miljoen investeren in een bonk staal die van de ene op de andere dag amper 20 miljoen waard is. Well done, dudes.
Dan heb ik het nog niet gehad over andere slechte investeringen, zoals in het vastgoed.

Ze proberen nu al een tijdje de schade te beperken door op (middel)lange termijn hun verliezen beheerst af te schrijven en particuliere investeerders hun geld af te nemen door als hoofdaandeelhouder schepen failliet te verklaren, te veilen, die dingen zelf terug te kopen en te herfinancieren. Legale roverij, als je het mij vraagt. Het heeft mij een goedbetaalde baan gekost.

Enfin, ze zijn er nog lang niet en het zal me niet verbazen als dat bommetje ook een keer gaat barsten, want het is nog steeds bar slecht in de zeevaart (er wordt nog steeds geen dubbeltje met die krengen verdiend) en die schepen worden als ze wat ouder worden alleen maar minder waard, zeker ook omdat er onverantwoord geknepen wordt op onderhoud, om de OPEX (operational expenses) laag te houden. Die schuiten rotten onder je reet vandaan.

Nederlandse banken zoals de ING en de RABO hebben dat spelletje ook meegespeeld, maar zitten er niet zo diep in als die Duitsers.

Al met al zullen we allemaal tenminste nog een jaar of tien van crisis tot crisis rollen, omdat de instituten die we ons geld en het monetaire systeem toevertrouwd hebben onverantwoord hebben gespeculeerd. (Wat de hoofdrolspelers van dit werkelijk onwaarschijnlijk roekeloze gedrag er niet van heeft weerhouden elkaar vette bonussen en salarissen toe te kennen, want hee, marktwaarde weet je wel).

Echt waar, dat er nog geen regelrechte volksopstand is uitgebroken, mag een godswonder heten.
Dank voor je verhaal. Wat je allemaal opschrijft wist ik niet.

Over Deutsche Bank, daar is ook nog het nodige over te vertellen.

http://925.nl/archief/2016/02/08/moeten ... sche-bank/

http://fd.nl/economie-politiek/1149387/ ... an-meineed

http://925.nl/archief/2016/04/15/deutsc ... ipuleerde/

Profiel  

Bericht nummer:#228  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 7:15 am 
lid

Raya schreef:
P-G schreef:
Raya schreef:

Noem eens namen uit het verleden, van voor Rutte en voor Balkenende? Daar is de verhuftering begonnen.

O, ja, ministers die opstappen voor het geplande debat in de Kamer en zo vertikken verantwoording af te leggen en Kamer en burgers.

Ach, weet je wat? Dat wist je natuurlijk best. Je was aan het duiken! Ga daar maar mee verder dan, want een antwoord verwacht ik toch niet echt van je.

Voormelde praktijk gaat zelfs terug tot het kabinet-Thorbecke I.

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'"
- Isaac Asimov

"Aan de omgang met marginale figuren valt de toestand van de rechtsstaat af te meten."
- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#229  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 7:55 am 
lid

P-G schreef:
Raya schreef:
P-G schreef:

Ik verwacht namen van je. En controleerbaar!

Profiel  

Bericht nummer:#230  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 8:02 am 
lid

Raya schreef:
P-G schreef:
Raya schreef:

Alle namen der leden van voormeld kabinet zijn bekend.

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'"
- Isaac Asimov

"Aan de omgang met marginale figuren valt de toestand van de rechtsstaat af te meten."
- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#231  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 8:18 am 
lid

P-G schreef:
Raya schreef:
P-G schreef:

Je bent weer aan het duiken. Daarbij hebben we het niet over incidenten.

Profiel  

Bericht nummer:#232  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 4:36 pm 
lid

Biertje schreef:
Agamemnon schreef:
Biertje schreef:
Ik neem die hoofdeconomen van die banken allang niet meer serieus. Mij zal het niet verbazen als Deutsche bank de bank is met de grootste problemen want too big to save. En 150 miljard is niet zoveel? :leugens:

Ik heb in de wandelgangen begrepen dat de Duitse banken voor 200 miljard het schip in zijn gegaan (pun intended) door te investeren in .... zeeschepen die in 2008 een waardedaling zagen van ruim 75%. Alsjeblieft. Voor honderd miljoen investeren in een bonk staal die van de ene op de andere dag amper 20 miljoen waard is. Well done, dudes.
Dan heb ik het nog niet gehad over andere slechte investeringen, zoals in het vastgoed.

Ze proberen nu al een tijdje de schade te beperken door op (middel)lange termijn hun verliezen beheerst af te schrijven en particuliere investeerders hun geld af te nemen door als hoofdaandeelhouder schepen failliet te verklaren, te veilen, die dingen zelf terug te kopen en te herfinancieren. Legale roverij, als je het mij vraagt. Het heeft mij een goedbetaalde baan gekost.

Enfin, ze zijn er nog lang niet en het zal me niet verbazen als dat bommetje ook een keer gaat barsten, want het is nog steeds bar slecht in de zeevaart (er wordt nog steeds geen dubbeltje met die krengen verdiend) en die schepen worden als ze wat ouder worden alleen maar minder waard, zeker ook omdat er onverantwoord geknepen wordt op onderhoud, om de OPEX (operational expenses) laag te houden. Die schuiten rotten onder je reet vandaan.

Nederlandse banken zoals de ING en de RABO hebben dat spelletje ook meegespeeld, maar zitten er niet zo diep in als die Duitsers.

Al met al zullen we allemaal tenminste nog een jaar of tien van crisis tot crisis rollen, omdat de instituten die we ons geld en het monetaire systeem toevertrouwd hebben onverantwoord hebben gespeculeerd. (Wat de hoofdrolspelers van dit werkelijk onwaarschijnlijk roekeloze gedrag er niet van heeft weerhouden elkaar vette bonussen en salarissen toe te kennen, want hee, marktwaarde weet je wel).

Echt waar, dat er nog geen regelrechte volksopstand is uitgebroken, mag een godswonder heten.
Dank voor je verhaal. Wat je allemaal opschrijft wist ik niet.

Over Deutsche Bank, daar is ook nog het nodige over te vertellen.

http://925.nl/archief/2016/02/08/moeten ... sche-bank/

http://fd.nl/economie-politiek/1149387/ ... an-meineed

http://925.nl/archief/2016/04/15/deutsc ... ipuleerde/

Bremer Landes bank schiet me zo te binnen. Die heeft Universal Marine de nek om gedraaid nadat ze voor zo'n 150 miljoen in 4 schepen geïnvesteerd hadden; een investering waar nu nog minder dan 40 miljoen "waarde" tegenover staat. Die schepen zijn door precies zo'n mangel gehaald. Failliet verklaren, investeerders al hun geld kwijt en de bank een deel, veilen, voor een prikkie terug kopen, herfinancieren en daarna min of meer rendabel draaien, door onder de marktprijs vracht te vervoeren. Voila.
Nadeel van deze constructie is dat je daarmee andere schepen, die nog net aan quitte konden draaien, uit de markt drukt waardoor ook die weer in de problemen gaan komen. (Dat zie je nu ook gebeuren)
Vaak zijn dat ook weer schepen die ze zelf grotendeels gefinancierd hebben. Zo worden geen problemen opgelost, maar verplaatst.
Geen idee wat ze willen. De problemen op deze manier voor zich uit schuiven in de hoop dat de markt weer aan gaat trekken? Een markt die ze zelf verziekt hebben en nu verder verzieken? Rare jongens, die bankiers.

Dylan Thomas.
Laat zien
Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;

Though wise men at their end know dark is right,
Because their words had forked no lightning they

Good men, the last wave by, crying how bright
Their frail deeds might have danced in a green bay,

Wild men who caught and sang the sun in flight,
And learn, too late, they grieved it on its way,

Grave men, near death, who see with blinding sight
Blind eyes could blaze like meteors and be gay,

And you, my father, there on the sad height,
Curse, bless, me now with your fierce tears, I pray.

Profiel  

Bericht nummer:#233  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 6:29 pm 
lid

Raya schreef:
P-G schreef:
Raya schreef:

Begrijpend lezen is kennelijk niet aan jou besteed.

- Isaac Asimov

- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#234  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 6:41 pm 
lid

P-G schreef:
Raya schreef:
P-G schreef:

Ik zie dat jij geen namen noemt. En een val van een kabinet is natuurlijk wat anders.

Profiel  

Bericht nummer:#235  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 7:34 pm 
lid

Agamemnon schreef:
Bremer Landes bank schiet me zo te binnen. Die heeft Universal Marine de nek om gedraaid nadat ze voor zo'n 150 miljoen in 4 schepen geïnvesteerd hadden; een investering waar nu nog minder dan 40 miljoen "waarde" tegenover staat. Die schepen zijn door precies zo'n mangel gehaald. Failliet verklaren, investeerders al hun geld kwijt en de bank een deel, veilen, voor een prikkie terug kopen, herfinancieren en daarna min of meer rendabel draaien, door onder de marktprijs vracht te vervoeren. Voila.
Nadeel van deze constructie is dat je daarmee andere schepen, die nog net aan quitte konden draaien, uit de markt drukt waardoor ook die weer in de problemen gaan komen. (Dat zie je nu ook gebeuren)
Vaak zijn dat ook weer schepen die ze zelf grotendeels gefinancierd hebben. Zo worden geen problemen opgelost, maar verplaatst.
Geen idee wat ze willen. De problemen op deze manier voor zich uit schuiven in de hoop dat de markt weer aan gaat trekken? Een markt die ze zelf verziekt hebben en nu verder verzieken? Rare jongens, die bankiers.
Die landesbanken kun je vergelijken met de DSB, die had ook geen verdienmodel. Knack heeft een niet zo'n mooi verhaal over die landesbanken.

http://moneytalk.knack.be/geld-en-beurs ... 07571.html

Profiel  

Bericht nummer:#236  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 11:06 pm 
lid

Raya schreef:
P-G schreef:
Raya schreef:

Ik zie dat jij geen namen noemt. En een val van een kabinet is natuurlijk wat anders.

Bewindslieden zijn bekend onder de naam van het kabinet-Thorbecke I. Wanneer iemand spreekt over alle (!) bewindslieden van het kabinet-Rutte I, dan moet daar onder meer drs. M.J.M. Verhagen en dr. U. Rosenthal worden verstaan. Het kabinet-Thorbecke I viel, nadat het geen verantwoordelijkheid wenste af te leggen over het doen en laten van de Koning.

- Isaac Asimov

- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#237  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 11:10 pm 
lid

Biertje schreef:
Lancelot schreef:
HvR schreef:

Europa moet op korte termijn €150 mrd in de banken pompen om een nieuwe economische crisis af te wenden. Hoofdeconoom David Folkerts-Landau van Deutsche Bank luidde zondag de noodklok in de Duitse krant Welt am Sonntag. 'Europa is ernstig ziek en moet de bestaande problemen extreem snel aanpakken, anders dreigt het mis te gaan.'

De bankier vindt het noodzakelijk dat er een Europees reddingplan komt naar Amerikaans voorbeeld. In de Verenigde Staten sprong de overheid bij met $425 mrd. 'In Europa hoeft dat bedrag niet zo groot te zijn', zegt Folkerts-Landau. 'Met €150 mrd laten de Europese banken zich herkapitaliseren.'

Het grootste probleem zijn de Italiaanse banken, zo bevestigt de hoofdeconoom de zorgen die eerder al rezen. De Italiaanse premier Matteo Renzi heeft eerder al gezegd €40 mrd in de Italiaanse banken te willen steken. Die hebben te maken met betalingsachterstanden en torsen zo'n €360 mrd aan leningen met zich mee waarop de rentebetalingen onzeker zijn.

Dat bedrag van €40 mrd kan volgens Folkers-Landau zelfs nog aan de lage kant zijn. Hij vindt een snel reddingsplan zo belangrijk dat hij daarvoor een botsing met nieuwe regels uit Brussel op de koop toeneemt. Deze regels verbieden dat de belastingbetaler opdraait voor de problemen van banken.

http://fd.nl/beurs/1159604/deutsche-ban ... an-150-mrd

En ? Daar gaan we weer. Geen 40 maar 150 miljard !

Op kosten van de belastingbetaler, opnieuw.... :rolleyes:

Nou, als Folkers Landau zijn zin krijgt. Brusselse regelgeving verbiedt immers dat de belastingbetaler opdraait voor de problemen van banken. Vooralsnog is er geen indicatie dat Brussel toegeeft aan de druk van de Deutsche Bank en Renzi en consorten. Ik vermoed dat dit komt omdat de aandeelhouders/eigenaren van Italiaanse banken veelal Italiaanse (familie) bedrijven en particulieren zijn. Er schijnt niet meer zo veel kapitaal van non Italian banken meer in de Italiaanse financiële wereld te zitten, zodat als de Italiaanse banken omvallen het een geïsoleerd probleem is/blijft.
Regels en wetgeving kunnen vaak makkelijk zonder gevolgen geschonden worden. Wat een probleem is in Italië dat banken aan elkaar geld uitgeleend hebben, dus als je er een grote laat omvallen krijg je een domino-effect. Daar Italianen geen pensioen kennen is dit hun pensioen. Ik heb het sterke idee dat de boel al rot was vóórdat Italië toetrad tot de eurozone.

Uit de berichtgeving in de media kan worden begrepen dat uitstaande leningen van Italiaanse banken 'slecht' zijn geworden, omdat na een diepe en langdurige recessie de koopkracht en de werkgelegenheid nauwelijks herstelt en ten gevolgde daarvan schuldenaren niet meer aan hun verplichtingen kunnen voldoen.

- Isaac Asimov

- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#238  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 11:28 pm 
lid

P-G schreef:
Biertje schreef:
Lancelot schreef:

Uit de berichtgeving in de media kan worden begrepen dat uitstaande leningen van Italiaanse banken 'slecht' zijn geworden, omdat na een diepe en langdurige recessie de koopkracht en de werkgelegenheid nauwelijks herstelt en ten gevolgde daarvan schuldenaren niet meer aan hun verplichtingen kunnen voldoen.
Dat is slechts één de oorzaken. Ik vraag mij nog steeds af of de Italiaanse banken wel gezond waren vóórdat Italië toetrad tot de eurozone. Gezien het feit dat ook de ABN veel verloren heeft op Antonveneta, het feit dat het land meer banken dan pizzeria's zijn, de overheid behoorlijk corrupt is, en hervormingen mondjesmaat gaat.

Warren Buffet heeft een mooi spreekwoord bedacht: pas als de zee zich helemaal teruggetrokken heeft kun je zien wie er in zijn nakie zwemt.

Profiel  

Bericht nummer:#239  BerichtGeplaatst: di jul 12, 2016 11:38 pm 
lid

Biertje schreef:
P-G schreef:
Biertje schreef:

Dat is slechts één de oorzaken. Ik vraag mij nog steeds af of de Italiaanse banken wel gezond waren vóórdat Italië toetrad tot de eurozone. Gezien het feit dat ook de ABN veel verloren heeft op Antonveneta, het feit dat het land meer banken dan pizzeria's zijn, de overheid behoorlijk corrupt is, en hervormingen mondjesmaat gaat.

Warren Buffet heeft een mooi spreekwoord bedacht: pas als de zee zich helemaal teruggetrokken heeft kun je zien wie er in zijn nakie zwemt.

Feitelijke stellingen dienen te worden onderbouwd met bewijzen in plaats van emoties.

- Isaac Asimov

- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#240  BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2016 12:58 am 
lid

P-G schreef:
Biertje schreef:
P-G schreef:

Feitelijke stellingen dienen te worden onderbouwd met bewijzen in plaats van emoties.

Het feit dat je je steeds weer tot dit soort open deuren moet wenden, doet vermoeden dat er een structureel tekort aan werkelijke argumenten jouwerzijds bestaat....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 279 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]