Het is nu zo dec 08, 2019 4:48 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#1  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 9:36 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 04, 2014 12:22 pm
Berichten: 2523
Berichten: Intopic
Alarm over infrastructuur. Er zouden te weinig wegen zijn voor de automobilisten volgens diverse organisaties, dat zou de mobiliteit niet ten goede komen. Dat is natuurlijk een absurde reden om meer wegen aan te leggen. De automobilisten houden toch geen rekening met de tragere weggebruikers. Alles moet snel van de automobilisten zonder dat zij daar zelf voor willen werken. De automobilisten willen snel van A naar B en daar moeten de tragere weggebruikers voor wijken, dat blijkt wel uit de vele ongevallen waarbij tragere weggebruikers werden gedood of gewond raakten. Een schande.

_________________
Het is nergens voor nodig om de verveelde medemensen te vervelen.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#2  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 9:58 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 52638
Berichten: Intopic
Nog vrij recent, was het kabinet apetrots dat zij het fileprobleem had aangepakt. Verzwijgend dat het verkeer was afgenomen door de wijze waarop zij met de crisis omging.
Nu staat het dagelijks weer in het hele land vast. Omdat er economische groei is en het verkeer weer wat toeneemt.

Meer asfalt is geen oplossing voor het vervoersprobleem. Het is alleen goed voor de bouwmaffia, die weer lekker kan verdienen aan onze belastingcenten. De files zullen enkel verplaatst worden en over vijf jaar staat het op dezelfde plaatsen als nu weer vast. Als de economie 'gezond' blijft, tenminste.

_________________
“Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral.”
Bron: Kurt Weill en Bertolt Brecht, Die Dreigroschenoper, 1928.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#3  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 10:41 am 
Offline
lid

Geregistreerd: za mei 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 19858
Berichten: Intopic
Als het economisch mager gaat staan er weinig files, als er veel files staan gaat het economisch beter. Een win win situatie! :ok:


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#4  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 10:41 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2012 8:46 pm
Berichten: 3525
Berichten: Intopic
Het betreft de totale infrastructuur dus niet alleen asfalt. Het aanschoppen tegen deze regering en het vingerwijzen begint lachwekkende en niet serieus te nemen vormen aan te nemen.

Een coalitie van 23 maatschappelijke partijen vraagt premier Rutte in een brandbrief meer geld vrij te maken voor betere verbindingen op de weg, het spoor, het water en in de lucht.
In de brief van onder meer Schiphol, ANWB, Rover, NS, Haven Rotterdam, Fietsersbond en verladersorganisatie EVO staat dat het bedrag van 10 miljard euro die de regering voor de komende twee jaar beschikbaar stelt, volstrekt ontoereikend is om de mobiliteit in ons land te garanderen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2584 ... uur__.html


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#5  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 10:56 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 52638
Berichten: Intopic
claartje schreef:
Het betreft de totale infrastructuur dus niet alleen asfalt. Het aanschoppen tegen deze regering en het vingerwijzen begint lachwekkende en niet serieus te nemen vormen aan te nemen.

Een coalitie van 23 maatschappelijke partijen vraagt premier Rutte in een brandbrief meer geld vrij te maken voor betere verbindingen op de weg, het spoor, het water en in de lucht.
In de brief van onder meer Schiphol, ANWB, Rover, NS, Haven Rotterdam, Fietsersbond en verladersorganisatie EVO staat dat het bedrag van 10 miljard euro die de regering voor de komende twee jaar beschikbaar stelt, volstrekt ontoereikend is om de mobiliteit in ons land te garanderen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2584 ... uur__.html


Tsja, er zijn nu eenmaal meerdere bronnen. Het journaal maakte gewag over asfalt, niet over spoor, water etc.
Doet overigens niets af aan het feit dat meer asfalt helemaal niets op zal lossen, of jij dat een lachwekkende reactie vindt of niet. Misschien moet je iets meer kijken naar het onderwerp, in plaats van naar de persoon die iets intypt.

_________________
“Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral.”
Bron: Kurt Weill en Bertolt Brecht, Die Dreigroschenoper, 1928.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#6  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 11:00 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 04, 2014 12:22 pm
Berichten: 2523
Berichten: Intopic
Enzo501 schreef:
Als het economisch mager gaat staan er weinig files, als er veel files staan gaat het economisch beter. Een win win situatie! :ok:
Als er veel files staan worden de automobilisten echter boos, ondanks dat het dan economisch beter zou gaan. Want dan kunnen de automobilisten niet meer snel van A naar B. Dat laatste is het enige dat voor de automobilisten telt, willen namelijk niet gehinderd worden door tragere weggebruikers.

_________________
Het is nergens voor nodig om de verveelde medemensen te vervelen.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#7  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 11:03 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:17 pm
Berichten: 10104
Berichten: Intopic
Raya schreef:
Nog vrij recent, was het kabinet apetrots dat zij het fileprobleem had aangepakt. Verzwijgend dat het verkeer was afgenomen door de wijze waarop zij met de crisis omging.
Nu staat het dagelijks weer in het hele land vast. Omdat er economische groei is en het verkeer weer wat toeneemt.

Meer asfalt is geen oplossing voor het vervoersprobleem. Het is alleen goed voor de bouwmaffia, die weer lekker kan verdienen aan onze belastingcenten. De files zullen enkel verplaatst worden en over vijf jaar staat het op dezelfde plaatsen als nu weer vast. Als de economie 'gezond' blijft, tenminste.


Inderdaad. Overigens is ook niet de hoeveelheid asfalt het probleem.
Het staat altijd op dezelfde punten stil: sommige knooppunten zijn gewoon behoorlijk shit.
Daar zou men eens wat aan kunnen doen.

NB: met het verschuiven van werktijden zou ook een hoop opgelost kunnen worden.

_________________
Laat zien
Het allerstomste wat je kan doen, is ongelijke dingen gelijk beoordelen.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#8  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 11:24 am 
Offline
lid

Geregistreerd: za mei 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 19858
Berichten: Intopic
Pizzaman schreef:
Raya schreef:
Nog vrij recent, was het kabinet apetrots dat zij het fileprobleem had aangepakt. Verzwijgend dat het verkeer was afgenomen door de wijze waarop zij met de crisis omging.
Nu staat het dagelijks weer in het hele land vast. Omdat er economische groei is en het verkeer weer wat toeneemt.

Meer asfalt is geen oplossing voor het vervoersprobleem. Het is alleen goed voor de bouwmaffia, die weer lekker kan verdienen aan onze belastingcenten. De files zullen enkel verplaatst worden en over vijf jaar staat het op dezelfde plaatsen als nu weer vast. Als de economie 'gezond' blijft, tenminste.


Inderdaad. Overigens is ook niet de hoeveelheid asfalt het probleem.
Het staat altijd op dezelfde punten stil: sommige knooppunten zijn gewoon behoorlijk shit.
Daar zou men eens wat aan kunnen doen.

NB: met het verschuiven van werktijden zou ook een hoop opgelost kunnen worden.

Nederlanders zijn nou eenmaal niet zo'n flexibel volkje en thuiswerken staat ook nog op een laag pitje.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#9  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 11:28 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 02, 2014 4:10 pm
Berichten: 7746
Berichten: Intopic
babbel schreef:
Alarm over infrastructuur. Er zouden te weinig wegen zijn voor de automobilisten volgens diverse organisaties, dat zou de mobiliteit niet ten goede komen. Dat is natuurlijk een absurde reden om meer wegen aan te leggen. De automobilisten houden toch geen rekening met de tragere weggebruikers. Alles moet snel van de automobilisten zonder dat zij daar zelf voor willen werken. De automobilisten willen snel van A naar B en daar moeten de tragere weggebruikers voor wijken, dat blijkt wel uit de vele ongevallen waarbij tragere weggebruikers werden gedood of gewond raakten. Een schande.


Nergens is er zoveel werk in uitvoering aan verbetering van wegen ,als in Nederland.
We hebben filevorming door de vele werkzaamheden.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#10  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 11:58 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 15, 2014 4:28 pm
Berichten: 5653
Berichten: Intopic
Woonplaats: Mijn eigen Vinexwijk
Er zijn nog wat onconventionele mogelijkheden om iets aan de problemen te doen: beperk de instroom van migranten want weliswaar doen die onze economie groeien, maar de onbetaalbare lasten groeien nog harder.

Misschien iets harder trekken aan de belastingheffing voor bedrijven die zo graag internationaal actief zijn, veel gebruik maken van Schiphol enzovoorts, dat die de gestegen kosten a.g.v. migratie moeten ophoesten.

Dan zullen zij, en misschien ook hun vrienden van VVD en PvdA, iets anders tegen migratie gaan aankijken, voorspel ik u.

Als het over migratie gaat wordt ook te weinig gekeken waar een migrant nog mag wonen. De succesvolle migranten zouden volgens mij beter in een "Nieuw IJmeer" project kunnen worden gehuisvest dat men bouwt, middenin de Oostvaardersplassen, dichtbij Amsterdam en het Gooi.

Zo kun je al veel infrastructurele problemen oplossen zonder dat je tegelijk de begroting in gevaar brengt, of de ruimte in Nederland verder inperkt voor de hier reeds woonachtigen.

_________________
de meesten hadden de middelen niet om bootvluchteling te worden


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#11  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 12:09 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 02, 2014 4:10 pm
Berichten: 7746
Berichten: Intopic
Rightnow schreef:
Er zijn nog wat onconventionele mogelijkheden om iets aan de problemen te doen: beperk de instroom van migranten want weliswaar doen die onze economie groeien, maar de onbetaalbare lasten groeien nog harder.

Misschien iets harder trekken aan de belastingheffing voor bedrijven die zo graag internationaal actief zijn, veel gebruik maken van Schiphol enzovoorts, dat die de gestegen kosten a.g.v. migratie moeten ophoesten.

Dan zullen zij, en misschien ook hun vrienden van VVD en PvdA, iets anders tegen migratie gaan aankijken, voorspel ik u.

Als het over migratie gaat wordt ook te weinig gekeken waar een migrant nog mag wonen. De succesvolle migranten zouden volgens mij beter in een "Nieuw IJmeer" project kunnen worden gehuisvest dat men bouwt, middenin de Oostvaardersplassen, dichtbij Amsterdam en het Gooi.

Zo kun je al veel infrastructurele problemen oplossen zonder dat je tegelijk de begroting in gevaar brengt, of de ruimte in Nederland verder inperkt voor de hier reeds woonachtigen.


Toch het Markermeer droogleggen?

Het kost nu al veel om daar eilanden en moerassen aan te leggen.
Daarom met randmeren langs de kustlijn voor recreatie en een droge polder voor woningen
in de buurt van Amsterdam ,los je veel problemen op.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#12  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 12:17 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 52638
Berichten: Intopic
Pizzaman schreef:
Raya schreef:
Nog vrij recent, was het kabinet apetrots dat zij het fileprobleem had aangepakt. Verzwijgend dat het verkeer was afgenomen door de wijze waarop zij met de crisis omging.
Nu staat het dagelijks weer in het hele land vast. Omdat er economische groei is en het verkeer weer wat toeneemt.

Meer asfalt is geen oplossing voor het vervoersprobleem. Het is alleen goed voor de bouwmaffia, die weer lekker kan verdienen aan onze belastingcenten. De files zullen enkel verplaatst worden en over vijf jaar staat het op dezelfde plaatsen als nu weer vast. Als de economie 'gezond' blijft, tenminste.


Inderdaad. Overigens is ook niet de hoeveelheid asfalt het probleem.
Het staat altijd op dezelfde punten stil: sommige knooppunten zijn gewoon behoorlijk shit.
Daar zou men eens wat aan kunnen doen.

NB: met het verschuiven van werktijden zou ook een hoop opgelost kunnen worden.


Het blijft een waterbedeffect en het zal nimmer opgelost kunnen worden. Er blijft een groei in het autobezit en het wordt steeds moeilijker om te verhuizen (als je een huurwoning hebt en wilt gaan verhuizen, betaal je direct de hoofdprijs qua huur).

We moeten vooral dichter bij huis gaan werken met beter en vooral frequenter openbaar vervoer met haltes beter afgestemd op de (potentiële) gebruikers.

_________________
“Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral.”
Bron: Kurt Weill en Bertolt Brecht, Die Dreigroschenoper, 1928.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#13  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 12:22 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 52638
Berichten: Intopic
Enzo501 schreef:
Pizzaman schreef:
Raya schreef:
Nog vrij recent, was het kabinet apetrots dat zij het fileprobleem had aangepakt. Verzwijgend dat het verkeer was afgenomen door de wijze waarop zij met de crisis omging.
Nu staat het dagelijks weer in het hele land vast. Omdat er economische groei is en het verkeer weer wat toeneemt.

Meer asfalt is geen oplossing voor het vervoersprobleem. Het is alleen goed voor de bouwmaffia, die weer lekker kan verdienen aan onze belastingcenten. De files zullen enkel verplaatst worden en over vijf jaar staat het op dezelfde plaatsen als nu weer vast. Als de economie 'gezond' blijft, tenminste.


Inderdaad. Overigens is ook niet de hoeveelheid asfalt het probleem.
Het staat altijd op dezelfde punten stil: sommige knooppunten zijn gewoon behoorlijk shit.
Daar zou men eens wat aan kunnen doen.

NB: met het verschuiven van werktijden zou ook een hoop opgelost kunnen worden.

Nederlanders zijn nou eenmaal niet zo'n flexibel volkje en thuiswerken staat ook nog op een laag pitje.


Niet verwonderlijk. De werkgever is ten volle verantwoordelijk voor de inrichting van de werkplek thuis. En dan niet alleen de beveiliging van een computer met verbinding, maar ook dat er geen snoeren over de grond liggen waar over gestruikeld kan worden, dat het bureau de goede hoogte heeft, de bureaustoel van alle gemakken is voorzien etc. Zonder dat de werkgever enige controle kan uitoefenen op juist gebruik en handhaving van de inrichting van de werkplek. Dus als ik mijn been breek omdat er op mijn thuiswerkplek een snoertje over de grond ligt, is mijn werkgever de sjaak.
Het was voor mij ook reden om alleen in uiterste noodzaak thuis te laten werken.

_________________
“Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral.”
Bron: Kurt Weill en Bertolt Brecht, Die Dreigroschenoper, 1928.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#14  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 12:23 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2012 8:46 pm
Berichten: 3525
Berichten: Intopic
De noodkreet betreft de totale infrastructuur en niet alleen het wegennet. In dit draadje beperkt men zich tot het wegennet, jammer dat de discussie daardoor een nogal eenzijdige insteek krijgt.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#15  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 12:24 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 15, 2014 4:28 pm
Berichten: 5653
Berichten: Intopic
Woonplaats: Mijn eigen Vinexwijk
Hume schreef:
Rightnow schreef:
Er zijn nog wat onconventionele mogelijkheden om iets aan de problemen te doen: beperk de instroom van migranten want weliswaar doen die onze economie groeien, maar de onbetaalbare lasten groeien nog harder.

Misschien iets harder trekken aan de belastingheffing voor bedrijven die zo graag internationaal actief zijn, veel gebruik maken van Schiphol enzovoorts, dat die de gestegen kosten a.g.v. migratie moeten ophoesten.

Dan zullen zij, en misschien ook hun vrienden van VVD en PvdA, iets anders tegen migratie gaan aankijken, voorspel ik u.

Als het over migratie gaat wordt ook te weinig gekeken waar een migrant nog mag wonen. De succesvolle migranten zouden volgens mij beter in een "Nieuw IJmeer" project kunnen worden gehuisvest dat men bouwt, middenin de Oostvaardersplassen, dichtbij Amsterdam en het Gooi.

Zo kun je al veel infrastructurele problemen oplossen zonder dat je tegelijk de begroting in gevaar brengt, of de ruimte in Nederland verder inperkt voor de hier reeds woonachtigen.


Toch het Markermeer droogleggen?

Het kost nu al veel om daar eilanden en moerassen aan te leggen.
Daarom met randmeren langs de kustlijn voor recreatie en een droge polder voor woningen
in de buurt van Amsterdam ,los je veel problemen op.

Ook een optie! In plaats van het, door de lobbyvrienden van de Geachte mevrouw Schultz van Haegen-Maas Geesteranus voorgekookte, opzetje van "alarmpraatjes".

_________________
de meesten hadden de middelen niet om bootvluchteling te worden


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#16  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 12:28 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 52638
Berichten: Intopic
claartje schreef:
De noodkreet betreft de totale infrastructuur en niet alleen het wegennet. In dit draadje beperkt men zich tot het wegennet, jammer dat de discussie daardoor een nogal eenzijdige insteek krijgt.


We weten ook al lang dat we de forens nauwelijks de auto uitkrijgen de trein in en de Betuwelijn, waar veel vracht over moest, is ook mislukt.
Als je andere takken wilt stimuleren, zul je een fors aantal mensen en vrachtvervoerders het gebruik van de auto/vrachtwagen moeten verbieden.

_________________
“Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral.”
Bron: Kurt Weill en Bertolt Brecht, Die Dreigroschenoper, 1928.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#17  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 12:31 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 02, 2014 4:10 pm
Berichten: 7746
Berichten: Intopic
Raya schreef:
claartje schreef:
De noodkreet betreft de totale infrastructuur en niet alleen het wegennet. In dit draadje beperkt men zich tot het wegennet, jammer dat de discussie daardoor een nogal eenzijdige insteek krijgt.


We weten ook al lang dat we de forens nauwelijks de auto uitkrijgen de trein in en de Betuwelijn, waar veel vracht over moest, is ook mislukt.
Als je andere takken wilt stimuleren, zul je een fors aantal mensen en vrachtvervoerders het gebruik van de auto/vrachtwagen moeten verbieden.


De Betuwelijn kan alleen iets bieden als de verbinding door Duitsland klaar is.
Waarom geen Duitse treinen rijden naar Rotterdam?

De HSL naar Parijs kan niet effectief door de NS.
Waarom dit traject niet uitbesteden aan de Franse spoorwegen?


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#18  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 1:48 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:17 pm
Berichten: 10104
Berichten: Intopic
Hume schreef:
Raya schreef:
claartje schreef:
De noodkreet betreft de totale infrastructuur en niet alleen het wegennet. In dit draadje beperkt men zich tot het wegennet, jammer dat de discussie daardoor een nogal eenzijdige insteek krijgt.


We weten ook al lang dat we de forens nauwelijks de auto uitkrijgen de trein in en de Betuwelijn, waar veel vracht over moest, is ook mislukt.
Als je andere takken wilt stimuleren, zul je een fors aantal mensen en vrachtvervoerders het gebruik van de auto/vrachtwagen moeten verbieden.


De Betuwelijn kan alleen iets bieden als de verbinding door Duitsland klaar is.
Waarom geen Duitse treinen rijden naar Rotterdam?

De HSL naar Parijs kan niet effectief door de NS.
Waarom dit traject niet uitbesteden aan de Franse spoorwegen?

Die hebben een ander systeem qua voltage, dat is het probleem.

_________________
Laat zien
Het allerstomste wat je kan doen, is ongelijke dingen gelijk beoordelen.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#19  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 2:43 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2012 9:15 pm
Berichten: 6038
Berichten: Intopic
babbel schreef:
Alarm over infrastructuur. Er zouden te weinig wegen zijn voor de automobilisten volgens diverse organisaties, dat zou de mobiliteit niet ten goede komen. Dat is natuurlijk een absurde reden om meer wegen aan te leggen. De automobilisten houden toch geen rekening met de tragere weggebruikers. Alles moet snel van de automobilisten zonder dat zij daar zelf voor willen werken. De automobilisten willen snel van A naar B en daar moeten de tragere weggebruikers voor wijken, dat blijkt wel uit de vele ongevallen waarbij tragere weggebruikers werden gedood of gewond raakten. Een schande.



En veel tragere weggebruikers zoals fietsers, scooterrijders, scootmobielen, elektrische fietsers
enz. houden wel rekening met automobilisten vind jij?

De waarheid is hard, als je steeds meer asielzoekers binnenlaat die ook kinderen krijgen en
waarvan velen ooit gaan autorijden, zul je de wegen moeten onderhouden en aanpassen.
Om over nieuwe wegen nog maar niet te spreken.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#20  BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 4:53 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 04, 2014 12:22 pm
Berichten: 2523
Berichten: Intopic
Joyce schreef:
babbel schreef:
Alarm over infrastructuur. Er zouden te weinig wegen zijn voor de automobilisten volgens diverse organisaties, dat zou de mobiliteit niet ten goede komen. Dat is natuurlijk een absurde reden om meer wegen aan te leggen. De automobilisten houden toch geen rekening met de tragere weggebruikers. Alles moet snel van de automobilisten zonder dat zij daar zelf voor willen werken. De automobilisten willen snel van A naar B en daar moeten de tragere weggebruikers voor wijken, dat blijkt wel uit de vele ongevallen waarbij tragere weggebruikers werden gedood of gewond raakten. Een schande.



En veel tragere weggebruikers zoals fietsers, scooterrijders, scootmobielen, elektrische fietsers
enz. houden wel rekening met automobilisten vind jij?

De waarheid is hard, als je steeds meer asielzoekers binnenlaat die ook kinderen krijgen en
waarvan velen ooit gaan autorijden, zul je de wegen moeten onderhouden en aanpassen.
Om over nieuwe wegen nog maar niet te spreken.
De snellere weggebruikers dienen rekening te houden met de tragere weggebruikers. Ik weet wel dat de snellere weggebruikers boos zijn op de tragere weggebruikers, maar we kunnen niet allemaal zo snel. Of wel soms.?

_________________
Het is nergens voor nodig om de verveelde medemensen te vervelen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 82 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling