Het is nu ma feb 24, 2020 9:36 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 243 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#121  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 1:47 pm 
lid

Wisp schreef:
HvR schreef:
P-G schreef:
Het bovenstaande slaat vanuit juridisch oogpunt de plank volledig mis.

Je zult iets beter je best moeten doen om tekst en uitleg te verschaffen.... ?

Ik denk vooralsnog dat bovenstaande de situatie erg goed samenvat.

Nou het begint er al mee dat Baedeker de opinie van Lancelot over stelen en vergrijpen aan dochters opzettelijk verkeerd weergeeft.
Puur getreiter omdat Baedekers argumenten op waren in die andere discussie.

1 : Marokkaan is wel degelijk een etniciteit als gebruikt in de Nederlandse context.
In de Nederlandse context betekent het 'Nederlanders van Marokkaanse komaf'; en dat is een duidelijk onderscheiden etnische groep. In die betekenis wordt het in de Nederlandse politiek heel vaak gebruikt. Ook door de PVV

2 : Zeggen dat alle Russen onbetrouwbaar zijn zou inderdaad schadelijk zijn voor de betrekking met Rusland.
Nou heeft niemand dat gezegd, ook niet iets wat er op lijkt.
Zeggen dat Russen slecht zijn in het toegeven van eigen fouten zou misschien schadelijk zijn; dat weet ik niet.

Zeggen dat je minder Marokkanen wil is zeker schadelijk voor de verhoudingen binnen de Nederlandse maatschappij.
Het creëert en vergroot onderling wantrouwen en/of haat

3 : Wilders zegt er inderdaad niet bij hoe hij beleid wil gaan voeren op basis van etniciteit
Maar relevant is dat hij zegt beleid te gaan voeren op basis van etniciteit

Marokkanen zijn geen ras.

Profiel  

Bericht nummer:#122  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 2:15 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
HvR schreef:
Je zult iets beter je best moeten doen om tekst en uitleg te verschaffen.... ?

Ik denk vooralsnog dat bovenstaande de situatie erg goed samenvat.
Baedeker winkelt selectief in de rechtstaat
onderbouwen graag.
Enzo501 schreef:
... en komt hier met allerlei wankele advocatenpraat
onderbouwen graag.
Enzo501 schreef:
... over de suggestie dat Wilders die zegt dat hij gaat regelen dat er minder Marokkanen zullen zijn 'neutraal' is (inclusief de latere door de aanhang toegevoegde blijkbaar verzachtende toevoeging dat het vooral om criminelen ging (waarbij niet vergeten moet worden dat Wilders al eens eerder heeft aangegeven dat er in Europa zo'n 30 miljoen criminele moslims zijn die uitgezet dienen te worden) en dat hij tegen politieke processen is maar wel de ene na de andere politicus voor de rechter gesleept wil zien worden.
onderbouwen graag.
Enzo501 schreef:
Lancelot is een heel stuk consequenter over het beoordelen uitlatingen van politici dan de 'ja maar hullie doen het ook' redenering en dus wordt de gebruikelijke persoonlijke framing maar weer eens van stal gehaald. :gaap:
Marokkanen zijn geen ras, de rechter moet geen intenties gaan verzinnen en, oh ja, als je domme regels maakt, pas die dan ook consequent toe.
Zo lijkt het wel erg of rechters regels verzinnen voor de PVV die opeens niet gelden als vriendjes van D66 zich er aan bezondigen.

Ik vraag aan jou een onderbouwing dat het willen regelen van 'minder Marokkanen' een neutrale opmerking zou zijn of dat de opmerking dat Pechtold in zijn persoonlijke leven nog geen Rus is tegengekomen die betrouwbaar is 'schadelijk' zou zijn. Beiden zijn subjectieve constateringen die je inderdaad van een handige advocaat zouden komen (oh wacht, dat komen ze ook...) om een client vrij te pleiten dan dat het objectieve waarnemingen zouden zijn. Wat mij betreft zijn beide opmerkingen toelaatbaar, maar ik verwacht van jou toch wat meer dan het 'ja maar hullie doen het ook', wat je in je laatste zin weer herhaalt. Prima hoor, maar je bent danwel voor danwel tegen processen tegen uitspraken gedaan in de politieke arena, in plaats van de ene keer voor en de andere keer tegen, al naar gelang je het met de uitspraken eens bent.

Profiel  

Bericht nummer:#123  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 3:02 pm 
lid

baedeker schreef:
Mooi natuurlijk dat Lancelot vindt dat de rechters te ver zijn gegaan. Maar als ik me goed herinner zijn de waarden van Lancelot nogal wankel. Zo schijnt hij te denken dat je tuinman zich mag vergrijpen aan je zilver en je dochter omdat hij dat eerder ook al deed.
Doe je dat expres, iets anders zeggen dan wat ik heb gezegd? Best oneerlijk van je Baedeker. Jammer Ik heb gezegd dat als je een afspraak maakt met je tuinman waarvan je weet dat hij je dat hij je dochter lastig valt en je zilver steelt, en je zegt vervolgens de afspraak op met als reden dat hij je tuinman je dochter lastig valt en je zilver steelt, ik deze opzeggingsreden geen goede reden vind. Je wist immers met wie je een afspraak maakte.
baedeker schreef:
Ik vind dat we Wilders wel aan hogere maatstaven mogen toetsen. Zonder alle subjectieve fantasie duidingen:
1) Marokkaan is geen etniciteit. Het is een nationaliteit, net als Rus. De rechter geeft aan woorden een andere betekenis dan in de wet, in spraakgebruik of in wetenschap gebruikelijk is. De afwijkende betekenis moet de burger maar even opzoeken in een of ander verdrag. Dat is natuurlijk knettergek. Uit rechtszekerheid mag niemand daarop veroordeeld worden.
Wat ook jammer bij je is dat de lessen ik je af te toe leer weer zo snel vergeet. Ik heb je nou toch al menigmaal uitgelegd dat ons rechtssysteem de VN definitie hanteert: ""elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van ras, huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming die ten doel heeft de erkenning, het genot of de uitoefening, op voet van gelijkheid, van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel gebied, of op andere terreinen van het openbare leven, teniet te doen of aan te tasten, dan wel de tenietdoening of aantasting daarvan ten gevolge heeft." Een Marokkaan is een Marokkaanse afstammeling en kan derhalve onderwerp zijn van de juridische discriminatie of racisme toets. Blijkbaar ben jij degene met de afwijkende betekenis en dringt dit maar niet tot je door. Ook al jammer van je karakter, niet alleen ietwat oneerlijk, maar ook beetje dommig.
baedeker schreef:
2) Zeggen dat alle Russen onbetrouwbaar zijn is schadelijk. Zeggen dat we minder Marokkanen willen is neutraal. Bovendien heeft Wilders toegelicht dat hij doelde op criminelen met een dubbel paspoort. Verontrustend dat onze rechterlijke macht zich enerzijds aanmeet beter te weten wat Wilders bedoelt dan Wilders zelf, en anderzijds mannetje Pechtold voor een veel erger vergrijp laat lopen.
3) Wilders zet er inderdaad een intentie bij ("gaan we regelen"), maar niet hoe hij dat gaat doen. Misschien gaat hij ze wel allemaal afkopen en een dikke knuffel geven. Punt is dat de rechtbank geen idee hoe de intentie ingevuld wordt, en dan niet maar mag gaan speculeren dat het vast heel erg wordt.
Daarom is dit politieke proces een grote fout.
Ook het mogelijke plan van Wilders om over de rug van de belastingbetaler veel geld aan Marokkanen te geven is onderscheid maken op basis van nationaliteit en verboden. Waarom wil Wilders wel geld geven aan Marokkanen en niet aan Ghanezen, Turken of Australiërs? Enfin, probeer een beetje op je integriteit te letten Baedeker, zo gaat het niet goed.

Neoliberalisme nader uitgelegd

Klimaatverandering nader uitgelegd

Profiel  

Bericht nummer:#124  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 3:48 pm 
lid

baedeker schreef:
Marokkanen zijn geen ras.

Amsterdam is niet de hoofdstad van de provincie Noord Holland
Amsterdam is niet de hoofdstad van Noord Holland
heeh, had niemand gezegd dat Amsterdam de hoofdstad van Noord Holland zou zijn?
Ach ik herhaal gewoon mezelf nog een paar keer
Misschien overtuig ik dan mezelf (en HVR) dat ik serieus aan het discussiëren ben....

Profiel  

Bericht nummer:#125  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 5:08 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Baedeker winkelt selectief in de rechtstaat
onderbouwen graag.
Enzo501 schreef:
... en komt hier met allerlei wankele advocatenpraat
onderbouwen graag.
Enzo501 schreef:
... over de suggestie dat Wilders die zegt dat hij gaat regelen dat er minder Marokkanen zullen zijn 'neutraal' is (inclusief de latere door de aanhang toegevoegde blijkbaar verzachtende toevoeging dat het vooral om criminelen ging (waarbij niet vergeten moet worden dat Wilders al eens eerder heeft aangegeven dat er in Europa zo'n 30 miljoen criminele moslims zijn die uitgezet dienen te worden) en dat hij tegen politieke processen is maar wel de ene na de andere politicus voor de rechter gesleept wil zien worden.
onderbouwen graag.
Enzo501 schreef:
Lancelot is een heel stuk consequenter over het beoordelen uitlatingen van politici dan de 'ja maar hullie doen het ook' redenering en dus wordt de gebruikelijke persoonlijke framing maar weer eens van stal gehaald. :gaap:
Marokkanen zijn geen ras, de rechter moet geen intenties gaan verzinnen en, oh ja, als je domme regels maakt, pas die dan ook consequent toe.
Zo lijkt het wel erg of rechters regels verzinnen voor de PVV die opeens niet gelden als vriendjes van D66 zich er aan bezondigen.

Ik vraag aan jou een onderbouwing dat het willen regelen van 'minder Marokkanen' een neutrale opmerking zou zijn of dat de opmerking dat Pechtold in zijn persoonlijke leven nog geen Rus is tegengekomen die betrouwbaar is 'schadelijk' zou zijn. Beiden zijn subjectieve constateringen die je inderdaad van een handige advocaat zouden komen (oh wacht, dat komen ze ook...) om een client vrij te pleiten dan dat het objectieve waarnemingen zouden zijn. Wat mij betreft zijn beide opmerkingen toelaatbaar, maar ik verwacht van jou toch wat meer dan het 'ja maar hullie doen het ook', wat je in je laatste zin weer herhaalt. Prima hoor, maar je bent danwel voor danwel tegen processen tegen uitspraken gedaan in de politieke arena, in plaats van de ene keer voor en de andere keer tegen, al naar gelang je het met de uitspraken eens bent.

Uiteraard zijn er uitspraken die volgens de wet ook in de politieke arena te ver gaan, en andere niet. Jij en Lancelot zijn degene die selectief winkelen in de rechtstaat door bepaalde wetten te willen toepassen en andere niet. En beweer je dan dat alles gezegd moet kunnen worden, dan is onbegrijpelijk dat je überhaupt kritiek hebt op de argumenten van Wilders. Immers de man mag zeggen wat hij wil en wat de rechters vinden van zijn uitspraken, ze hebben ongelijk. De argumenten zijn irrelevant. Sterker nog, als jullie vinden dat een rechter onterecht probeert een politicus de mond te snoeren, dan moet de conclusie zijn dat die rechter een politiek proces voert. Maar dat lees ik dan weer nergens. Wel een zin als "volledig terecht dat Wilders team is teruggefloten". Hypocriet toneelstukje hoor.

"Minder Marokkanen" zegt op zich niks over individuele Marokkanen. Er kan een ratio achter zitten die we allemaal wel kennen, maar kan gevat worden in een beleid van individuele, vrijwillige repatriëring voor lieden waarvoor dat aantrekkelijk gemaakt wordt. "Iedere Rus is een leugenaar" is daarentegen een platte verwensing die me te veel doet denken aan de "slimme geldwoekeraar" die in de jaren bij onze oosterburen in zwang was.

Profiel  

Bericht nummer:#126  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 5:15 pm 
lid

baedeker schreef:
Lancelot schreef:
baedeker schreef:
De rechterlijke macht moet zich niet lenen voor politieke processen.
Nu lopen ze vast in geflipflop dat Marrokanen een ras zijn en Russen niet.
En straks zeker weer klagen dat ze niet meer serieus genomen worden.
De opmerking: "Ik moet de eerste Rus nog tegen komen die zijn fouten recht zet" is verschillend van de opmerking: "Willen wij meer of minder Marokkanen?" en als daarop het antwoord is: "minder" te zeggen dat je dat gaat regelen. Het eerste kan bijvoorbeeld gewoon de waarheid zijn. Dat Pechtold nog nooit een Rus is tegengekomen die zijn fouten heeft recht gezet, Of is de opmerking generaliserend bedoeld, een karakterituur maken van een vermeende cultuureigenschap. De opmerking: Mientje doet het huishouden met Franse slag is niet racistisch. Wat Wilders zei is anders. In tegenstelling tot Pechtold wil hij beleid voeren op basis van etniciteit. Hij deelt geen ervaring met een Marokkaan, noch geeft hij aan hoe hij denkt over mogelijke culturele eigenschappen van de Marokkaan, maar hij wil beleid voeren op het enkele feit dat je Marokkaan bent. Dat is wel racistisch. Volledig terecht dat Wilders team is teruggefloten. Dit gezegd hebbende, ik hoop dat Wilders wordt vrijgesproken. Ik vind dat politici het recht hebben om racistisch, fascistisch, communistisch, liberaal of wat dan ook voor levensvisie te hebben en daarvoor uit te komen. In tegenstelling tot sommige anderen hier op het forum ben ik tegen de juridisering van de meningsuiting.

Mooi natuurlijk dat Lancelot vindt dat de rechters te ver zijn gegaan. Maar als ik me goed herinner zijn de waarden van Lancelot nogal wankel. Zo schijnt hij te denken dat je tuinman zich mag vergrijpen aan je zilver en je dochter omdat hij dat eerder ook al deed. Ik vind dat we Wilders wel aan hogere maatstaven mogen toetsen. Zonder alle subjectieve fantasie duidingen:
1) Marokkaan is geen etniciteit. Het is een nationaliteit, net als Rus. De rechter geeft aan woorden een andere betekenis dan in de wet, in spraakgebruik of in wetenschap gebruikelijk is. De afwijkende betekenis moet de burger maar even opzoeken in een of ander verdrag. Dat is natuurlijk knettergek. Uit rechtszekerheid mag niemand daarop veroordeeld worden.
2) Zeggen dat alle Russen onbetrouwbaar zijn is schadelijk. Zeggen dat we minder Marokkanen willen is neutraal. Bovendien heeft Wilders toegelicht dat hij doelde op criminelen met een dubbel paspoort. Verontrustend dat onze rechterlijke macht zich enerzijds aanmeet beter te weten wat Wilders bedoelt dan Wilders zelf, en anderzijds mannetje Pechtold voor een veel erger vergrijp laat lopen.
3) Wilders zet er inderdaad een intentie bij ("gaan we regelen"), maar niet hoe hij dat gaat doen. Misschien gaat hij ze wel allemaal afkopen en een dikke knuffel geven. Punt is dat de rechtbank geen idee hoe de intentie ingevuld wordt, en dan niet maar mag gaan speculeren dat het vast heel erg wordt.

De vergelijking tussen de uitspraken van Wilders en Pechtold slaan als een tang op een varken.
Voor juristen niet interessant , maar voer voor populisten die praten als kippen zonder kop.

Profiel  

Bericht nummer:#127  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 5:39 pm 
lid

De wrakingskamer heeft het wrakingsverzoek dat Geert Wilders had ingediend in de zaak die draait om de uitspraak over minder Marokkanen toegewezen. Hiermee loopt de zaak vertraging op en moeten er nieuwe rechters worden aangewezen, blijkt vrijdag uit een uitspraak van de wrakingskamer.
Dit gaat voor zeker een half jaar vertraging in het strafproces zorgen.

Volgens de wrakingskamer is de vrees van Wilders voor vooringenomenheid van de rechters gerechtvaardigd. ''De beslissing van het hof is summier en onbegrijpelijk", aldus de wrakingskamer over de beslissing van het hof om de onderzoekswensen van de PVV-voorman af te wijzen. Daardoor is de schijn van vooringenomenheid gewekt.

https://www.nu.nl/geert-wilders/5271743 ... kanen.html

Zo, dat is dan duidelijk.

Profiel  

Bericht nummer:#128  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 5:41 pm 
lid

Lancelot schreef:
baedeker schreef:
Mooi natuurlijk dat Lancelot vindt dat de rechters te ver zijn gegaan. Maar als ik me goed herinner zijn de waarden van Lancelot nogal wankel. Zo schijnt hij te denken dat je tuinman zich mag vergrijpen aan je zilver en je dochter omdat hij dat eerder ook al deed.
Doe je dat expres, iets anders zeggen dan wat ik heb gezegd? Best oneerlijk van je Baedeker. Jammer Ik heb gezegd dat als je een afspraak maakt met je tuinman waarvan je weet dat hij je dat hij je dochter lastig valt en je zilver steelt, en je zegt vervolgens de afspraak op met als reden dat hij je tuinman je dochter lastig valt en je zilver steelt, ik deze opzeggingsreden geen goede reden vind. Je wist immers met wie je een afspraak maakte.

Jammer dat je nog steeds niet begrijpt dat je als opdrachtgever geen illegaal gedrag of verkeerd gewekte verwachtingen hoeft te dulden. Maar je antwoord bevestigt wel mijn opmerking hierboven.

Lancelot schreef:
baedeker schreef:
Ik vind dat we Wilders wel aan hogere maatstaven mogen toetsen. Zonder alle subjectieve fantasie duidingen:
Wat ook jammer bij je is dat de lessen ik je af te toe leer weer zo snel vergeet. Ik heb je nou toch al menigmaal uitgelegd dat ons rechtssysteem de VN definitie hanteert: ""elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van ras, huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming die ten doel heeft de erkenning, het genot of de uitoefening, op voet van gelijkheid, van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel gebied, of op andere terreinen van het openbare leven, teniet te doen of aan te tasten, dan wel de tenietdoening of aantasting daarvan ten gevolge heeft." Een Marokkaan is een Marokkaanse afstammeling en kan derhalve onderwerp zijn van de juridische discriminatie of racisme toets. Blijkbaar ben jij degene met de afwijkende betekenis en dringt dit maar niet tot je door. Ook al jammer van je karakter, niet alleen ietwat oneerlijk, maar ook beetje dommig.

Ik geef hierboven al antwoord op deze overweging. Daar allerlei op de man gerichte kwalificaties aan toevoegen voegt niks toe.

Lancelot schreef:
baedeker schreef:
Ook het mogelijke plan van Wilders om over de rug van de belastingbetaler veel geld aan Marokkanen te geven is onderscheid maken op basis van nationaliteit en verboden. Waarom wil Wilders wel geld geven aan Marokkanen en niet aan Ghanezen, Turken of Australiërs? Enfin, probeer een beetje op je integriteit te letten Baedeker, zo gaat het niet goed.

Waarom is eenieder wel duidelijk lijkt me. Maar kennelijk heeft Lancelot niet door dat de bestaande remigratieregeling een lijstje van herkomstlanden bevat: het ene land wel en het andere land niet. En gaat dan maar weer ongepaste opmerkingen maken.
Daar ben ik wel een beetje klaar mee.
:snooty:

Profiel  

Bericht nummer:#129  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 6:05 pm 
lid

HvR schreef:

De wrakingskamer heeft het wrakingsverzoek dat Geert Wilders had ingediend in de zaak die draait om de uitspraak over minder Marokkanen toegewezen. Hiermee loopt de zaak vertraging op en moeten er nieuwe rechters worden aangewezen, blijkt vrijdag uit een uitspraak van de wrakingskamer.

Volgens de wrakingskamer is de vrees van Wilders voor vooringenomenheid van de rechters gerechtvaardigd. ''De beslissing van het hof is summier en onbegrijpelijk", aldus de wrakingskamer over de beslissing van het hof om de onderzoekswensen van de PVV-voorman af te wijzen. Daardoor is de schijn van vooringenomenheid gewekt.

De rechtsstaat doet zijn werk.

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'"
- Isaac Asimov

"Aan de omgang met marginale figuren valt de toestand van de rechtsstaat af te meten."
- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#130  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 6:45 pm 
lid

P-G schreef:
HvR schreef:

Het werd tijd.

Profiel  

Bericht nummer:#131  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 6:52 pm 
lid

HvR schreef:
P-G schreef:
HvR schreef:

Het werd tijd.

Dit is werkelijk onzin.

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'"
- Isaac Asimov

"Aan de omgang met marginale figuren valt de toestand van de rechtsstaat af te meten."
- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#132  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 7:05 pm 
lid

HvR schreef:
P-G schreef:
HvR schreef:

Het werd tijd.
Maar het blijft wel hangen die vooringenomenheid van de rechters, zo win je geen vertrouwen bij de bevolking terug.

Profiel  

Bericht nummer:#133  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 8:30 pm 
lid

HvR schreef:
P-G schreef:
HvR schreef:

Het werd tijd.

Wat heerlijk dat deze schandelijke politieke rechtzaak, die nooit had mogen plaatsvinden, ineens een heugelijke wending heeft gekregen. Die D66 rechterlijke macht toch! :flowers2:

Profiel  

Bericht nummer:#134  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 8:31 pm 
lid

Enzo501 schreef:
HvR schreef:
P-G schreef:

Het werd tijd.

Wat heerlijk dat deze schandelijke politieke rechtzaak, die nooit had mogen plaatsvinden, ineens een heugelijke wending heeft gekregen. Die D66 rechterlijke macht toch! :flowers2:

:luidlachen:

- Isaac Asimov

- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#135  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 8:37 pm 
lid

Enzo501 schreef:
HvR schreef:
P-G schreef:

Het werd tijd.

Hoezo, is die opgestapt?

Profiel  

Bericht nummer:#136  BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2018 11:59 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
HvR schreef:

Het werd tijd.

Hoezo, is die opgestapt?

Ja, de rechters conform de eis van Wilders. Heb je dat niet mee gekregen? Je integriteit ligt al aan diggelen, maar je dommigheid begint nu je ook parten te spelen Baedeker.

Neoliberalisme nader uitgelegd

Klimaatverandering nader uitgelegd

Profiel  

Bericht nummer:#137  BerichtGeplaatst: za mei 19, 2018 2:52 am 
lid

Lancelot schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:

Hoezo, is die opgestapt?

Ja, de rechters conform de eis van Wilders. Heb je dat niet mee gekregen?

Je integriteit ligt al aan diggelen, maar je dommigheid begint nu je ook parten te spelen Baedeker.

Godnogantoe.

Als jij normaal met mensen in gesprek wil blijven, dan zou je dit soort persoonlijke aanvallen beter achterwege laten....

Wat denk je hier nu mee te bereiken ? :hum:

Profiel  

Bericht nummer:#138  BerichtGeplaatst: za mei 19, 2018 2:54 am 
lid

Enzo501 schreef:
HvR schreef:
P-G schreef:

Het werd tijd.

Of een breuk in het bastion ? :mrgreen:

Profiel  

Bericht nummer:#139  BerichtGeplaatst: za mei 19, 2018 3:02 am 
lid

Lies schreef:
HvR schreef:
P-G schreef:

Het werd tijd.

Maar het blijft wel hangen die vooringenomenheid van de rechters, zo win je geen vertrouwen bij de bevolking terug.

Lies, nou moet je het niet nog ingewikkelder maken.... :wink:

Profiel  

Bericht nummer:#140  BerichtGeplaatst: za mei 19, 2018 3:05 am 
lid

P-G schreef:
HvR schreef:
P-G schreef:

Het werd tijd.

Dit is werkelijk onzin.

Deze uitspraak van de wrakingskamer versus de gang van zaken gedurende de afgelopen jaren getuigt van het tegendeel. :rolleyes:

PS: hoe staat het met de NL oplossingspercentages qua criminaliteit ?
Het moet beter P-G, onze rechtsstaat functioneert echt niet geweldig....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 243 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]