Lies schreef:
Hume zoekt 'Verlossing' na het getoonde van gisteravond. Misschien moeten we net als Bernice uit Boer zoekt Vrouw hulp vragen die ook geen keuze kon maken omdat ze meer van haar hond en koeien houdt dan van mannen.
Ik zou in dit geval i.v.m. de onderbouwing de luidruchtigste zonder onderbouwing wegsturen....Frans Timmermans.
Caroline van der Plas: ‘Als er zoveel geluld wordt in een nieuwe coalitie, dan heb ik er helemaal geen zin meer in.....dan blijf ik lekker in de oppositie.
Tot zover het programma met VVD, PvdA/GroenLinks en de kannibalen van het CDA.
En Omtzigt weet nog niet of hij premier wilt worden, dus een en al onduidelijkheid.
Veel nieuwe politiek zal het niet opleveren.
De langst zittende kamerleden Omtzigt en Wilders staan hoog in de peilingen ,dus de veel Nederlanders kiezen voor oude politiek .
Reacties van commentatoren en de media verbazen me , want Nederland heeft nog nooit een links kabinet gehad ,ook kabinet den Uil niet.
Nederland heeft meestal een kabinet rechts-midden of af en toe een links-midden kabinet
Zo zal het nu ook wel weer gaan.
Dat betekent dat we een coalitie krijgen rechts-midden zoals VVD -NSC-BBB-PVV of
links midden zoals PvdA--NSC-BBB--D66 of CDA.
De meeste Nederlanders willen iets nieuws , maar spelen wel het liefst op het middenveld.