Julien Sorel schreef:
baedeker schreef:
Julien Sorel schreef:
Ik sta pal voor de academische vrijheid en meen dat wappies die niet moeten uithollen.
Volgens mijn niet hoor. Want als het gaat om een geval van bedreiging van de academische vrijheid, en een gebrek aan aandacht daarvoor van het NOS Journaal, dan begin je gekke taal uit te slaan.

En, waarom biedt de NOS een zeer ruim podium aan de anarchistische wappies van Extinction Rebellion?
Er is al jarenlang in Nederland gewaarschuwd voor de ongefundeerde claims van de klimaatalarmisten. Clintel en Climategate en klimaatwetenschappers doen dat permanent. Besteedt het NOS Journaal aandacht aan die kant van de klimaatdiscussie? Voor zover ik heb kunnen nagaan geen seconde. Wat er wel gebeurt is tekenend voor de eenzijdigheid van de NOS. Nog steeds staat de betwiste uitzending “De misleidende berichten over het klimaat” op de NOS-website.
Misschien wel zo zuiver even de bron te vermelden:
https://www.climategate.nl/2023/02/open ... an-de-nos/Nee, op Climategate zie je de verwijzing naar de bron zoals gegeven: Opiniez.
Julien Sorel schreef:
Clintel en Climategate zijn activistische clubs van klimaatontkenners die menen de wetenschappelijke feiten van het IPCC lichtzinnig opzij te kunnen schuiven. Het is belachelijke onzin en het zou een kwalijke zaak zijn als de NOS dit soort figuren dezelfde status zou toekennen als serieuze wetenschappers.
Je zijstraatje naar Climategate gaat al niet op. Vervolgens geen feiten en logica, maar alleen gekakel. En gekakel is geen argumentatie.
We onthouden:
Juul staat niet voor academische vrijheid. Hij vindt het mieters dat het NOS journaal niks zegt als die bedreigd wordt, en dat de NOS een zeer ruim podium biedt de anarchistische wappies van Extinction Rebellion, die het publiek misleiden met ongefundeerde claims. Weet hij eigenlijk wel wat academische vrijheid betekent?
De staatsomroep is corrupte links liberale zooi. Optiefen.