Julien Sorel schreef:
Dat Putin vroeger of later Oekraïne zou aanvallen werd door veel deskundigen wel als een duidelijk risico gezien. De uittingen van Putin in de jaren ervoor en zijn acties in Georgie, Moldavië en het oosten van Oekraïne wezen daarop. Dat het Kremlin de schuld van deze Russische acties bij de NAVO legt is een onvervalst staaltje van leugenachtige Kremlin-demagogie. Dat Baedeker er rotsvast in gelooft is wel heel bijzonder.
Baedeker wil heel graag door jou overtuigd worden.
Daarom wacht ik vol verwachting op je lijst van experts die zeiden dat Oekraïne in de NAVO een wandeling in het park zou worden.
Het overige geklets en gedraai hebben we nu wel gezien denk ik.

De
Chinese kruidendeskundige, met zijn lijst van experts, diplomaten en politici die waarschuwden dat Oekraïne in de NAVO tot oorlog met Rusland zou leiden:
19Juul, met zijn lijst van experts die zeiden dat Oekraïne in de NAVO een wandeling in het park zou worden:
0Baedeker gaat niet in op mijn inhoudelijke punt en herhaalt voor de honderdste zijn mantra. Zijn lijstje met experts heb ik nu wel afdoende doorgeprikt. De argumenten lijken wel te zijn gewisseld maar ik snap dat Baedeker met een vervelend gevoel blijft zitten. Het is nooit leuk inhoudelijk te worden afgemaakt.