Beheerder schreef:
Dank je PG, misschien is dat een optie voor later?
Ik ben er nu een paar dagen mee bezig geweest.
Ik denk dat dit forum upgraden naar 3.3 heel lastig gaat worden(understatement) omdat er sinds 3.2 vrij veel grote veranderingen hebben plaatsgevonden.
Je hebt phpBB3 voor 3.2 en daarna.
Bv de stijl die we hier gebruiken werkt nog op 3.2 maar niet op 3.3
Alle op Subsilver 2 gebaseerde stijlen werken niet meer.
We moeten dus over naar een op Prosilver gebaseerde stijl.
Ik heb nu een forum op de server en ik zal proberen om functies van hier ook daar te implementeren.
Ik zou wel graag van jullie willen weten wat je graag terugziet dan zal ik kijken of dat kan.
Verder zet ik dit forum zo vaak mogelijk aan, voor zolang dat nog blijft werken.
Hi Jos, ik weet niet zeker wat je vraag betekent.
Ik heb een Prosilver forum bekeken maar ik zie niet echt een verschil met wsp nu.
Bedoel je informatie op het scherm? Dat kan wat mij betreft best eenvoudiger.
* Op de
beginpagina: Willekeurige gebruiker, Menu, Recent, Peiling, Statistieken, Nieuwe leden, Vrienden, Kalender, Verjaardagen, Buien Radar
... heb ik nog nooit gebruikt, kan allemaal weg
* In de pagina voor een
draad, nog nooit gebruikt:
>> * Archief * Huisregels * Topics * Youtube * Help * Zoeken * Leden * Gebruikerspaneel
>> Je laatste bezoek was op vr apr 14, 2023 9:31 am Het is nu vr apr 14, 2023 10:06 am
>> Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Toon ongelezen berichten | Toon nieuwe berichten | Bekijk je eigen berichten | Bekijk eigen onderwerpen
>> Abonneer op dit onderwerp | Bladwijzer onderwerp | Afdrukweergave Vorig onderwerp | Eerste ongelezen | Volgend onderwerp
>> Venster 'Snel reageren'
>> Zoek naar: / Ga naar:
nice to have, maar kan wat mij betreft ... allemaal weg
* Pagina voor
berichten bewerken. Nog nooit gebruikt:
>> * Archief * Huisregels * Topics * Youtube * Help * Zoeken * Leden * Gebruikerspaneel
>> Je laatste bezoek was op vr apr 14, 2023 9:31 am Het is nu vr apr 14, 2023 10:06 am
>> Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Toon ongelezen berichten | Toon nieuwe berichten | Bekijk je eigen berichten | Bekijk eigen onderwerpen
... kan allemaal weg
* Ow en had ik al gezegd dat de zoekfunctie terug erg fijn zou zijn?
Hoop dat je er wat aan hebt.