Julien Sorel schreef:
baedeker schreef:
Julien Sorel schreef:
Ik zie dat Baedeker het opneemt voor Putin en deze massale deportatie van kinderen uit bezet gebied beschouwt als een humanitaire daad. Ik verbaas me zolangzamerhand hier nergens meer over.
Je beweert dat wat Rusland doet qua omvang en motivatie niet vergelijkbaar is met wat de VS deed. Dat klopt. Wat de VS deed was veel erger. Dat heeft niks te maken met het opnemen voor Poetin. Dat zijn de feiten, en ik snap dat je daar niks tegenin kunt brengen.
Wat de VS deed was veel erger.
Nooit een haan naar gekraaid ...
Kijk even naar de feiten, Baedeker:
https://nos.nl/artikel/2463890-yale-rus ... e-kinderenYale beweert me dit. Oekraïne beweert me dat. Ik hou me vooralsnog aan datgene waarvoor
The United Nations Commission of Inquiry on Ukraine volgens de BBC zegt bewijzen te hebben, en dan gaat het om
hundreds of Ukrainian children waar het niet volgens het boekje is gegaan. Veel minder dan de Amerikanen deden in Vietnam. En dan hebben we het in dit geval over een oorlogsgebied waar het Oekraïense leger in de steden vecht, zich in scholen en ziekenhuizen verschanst en de bevolking als menselijk schild gebruikt. De Russen hebben het humanitaire gedaan door kinderen in eigen land op te vangen.
Veel minder ook dan de 1.500 kinderen van toeslagenschandaal. Daar zit ook maar geen schot in, zie de problemen waar Omtzigt nog steeds tegenaan loopt
hier,
hier en
hier. Gaat het ICC nu ook Rutte laten arresteren? Dit zal wel weer niet in het draaiboek van het NAVO visie songfestival passen.