Julien Sorel schreef:
Waarom het NYT-onderzoek nep was kon je uiteraard niet aangeven,
Jazeker wel:
#126.
Julien Sorel schreef:
evenals inhoudelijk de twee andere onderzoeken doorprikken.
Je bedoelt
Mikhail met de zelf geschoten kiekjes en
reaguurder Mikksalu die niet uit z'n woorden komt? Ik prik door, en steeds neemt Juul de benen.

Julien Sorel schreef:
Uiteraard is het officiële onderzoek vanuit jouw Kremlin-blik ook allemaal nep en zijn de veroordelingen van de politieagenten ook allemaal nep. Het feit dat daders naar Rusland vluchtten is ook allemaal nep. Toch?
De kritiek op het onderzoek haal ik (ook) uit jouw bronnen, zoals
Radio Free Europe die schrijft dat
both post-Euromaidan governments have been accused of foot-dragging in delivering justice
en
de VN die zich in 2020, zes jaar na de
false flag, beklaagt over het bedroevende gebrek aan vooruitgang. Voor de 102 slachtoffers zijn dan 2 verdachten geïdentificeerd, 58 deels geïdentificeerd en 42 in het geheel niet geïdentificeerd. Het officiële onderzoek is dan dus in staat geweest om 2 van de 102 voor de rechter te brengen. 2 van de 102! Als ik dan lees dat de Oekraïense justitie vijf verdachten had (deels geïdentificeerden?) die men in een gevangenenruil met de Donbas heeft laten gaan, dan kan ik niet vaststellen dat dat daders waren, maar rijst wel het vermoeden dat justitie weinig vertrouwen had in een veroordeling door de rechter. Weinig serieus, dat officiële onderzoek, vindt je zelf ook niet?
Julien Sorel schreef:
Gelukkig heb jij Katchanovski. Het is maar één bron, het onderzoek is nogal omstreden en weinigen nemen het nog serieus maar je moet het er mee doen. Houd maar dapper vol hoor. Je bent een prachtige illustratie van de manier waarop Kremlinpropaganda werkt.
Katchanovski heeft
peer reviewed wetenschappelijk onderzoek gepubliceerd over de
false flag. Je hebt daar op geen moment inhoudelijk op gereageerd. Je hebt geen wetenschappelijk tegenbewijs. Het enige wat er een beetje op lijkt is je artikel van Marples, maar laat die zich in 2014 al door Katchanovski hebben laten overtuigen dat een schietpartij door alleen de politie onzin is. Volgens mij sta je dan met de broek op de enkels, of vergis ik me nou?
We onthouden dat volgens onder andere
Canadees peer reviewed wetenschappelijk onderzoek en een
reportage van de Duitse zender ARD, de legitiem gekozen Oekraïense president na een false flag nazi schietpartij buiten de grondwet om werd afgezet, en een weken van tevoren door de Amerikanen aangewezen regering aantrad. Gewoon een staatsgreep.