Julien Sorel schreef:
Raya schreef:
Julien Sorel schreef:
De gasprijzen blijven maar dalen. Leuk voor onze portemonnee maar ellendig voor de Russen die hun chantagepolitiek volledig zagen ontploffen.
https://www.nu.nl/economie/6264338/gasp ... -euro.htmlOnze portemonnee zal daar weinig van merken.
Zoals al werd opgemerkt, de kachels staan uit, zoals ieder jaar rond deze tijd, die verbruiken geen gas nu. En de bakkers die het niet meer konden betalen zijn al gestopt.
Een Vockingworst die voor de energie-crisis nog € 5 kostte, kost nu € 8. Die prijs zie ik nog niet omlaag gaan, ondanks dat het daarvoor gebruikte gas goedkoper is geworden.
Het eten van Vockingworst is ook zeer te ontraden, dus dat is geen probleem.
De daling van de gasprijzen zet al bijna een jaar door en de verwachting is dat we in de komende winter met een nog lagere gasprijs te maken krijgen. Met een beetje geluk kun jij dan weer Vockingworst schranzen.
Wat jij mij ontraadt, zal mij aan mijn reet roesten. Dat is gewoon een slappe vluchtopmerking van je.
Het gaat om de prijsstijgingen door het gas, welke na de gasprijsdaling zeker niet aan het dalen zijn.
De marktwerking waar jij heilig in gelooft, is een valse god. Een god welke de gewone burgers belazert en uitbuit. Hok jezelf op!